Chretien Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 zeker weten Yvonne en daar na chef kok voor het gezin +de vrijers van de kinderen. Dus mijn handen vol, geen tijd om te piekeren. Nu nog volhouden. Ik laat het EERLIJK weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goedemorgen, nou het valt mij nog mee hoe vroeg ik wakker ben, keurig, ondanks de zomertijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chretien Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Dat is waar. water is nog gezond ook. Maar zo'n 2 liter water/dagelijks naar binnen spelen is niet niks. Waarom gaat het met bier dan toch veel gemakkelijker? Water is krachtig en sterk! Er drijven zelfs schepen op;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Gewoon een flesje water op het aanrecht laten staan Chretien, en ieder keer datje er langs loopt een paar slokken water nemen... dan werk je ongemerkt heel wat water weg hoor. Even voor Suikertje, want ze hebben um toch wel heeeeel lang in onzekerheid laten zitten: 'het bed aanzetten' is de elektrieke deken aanzetten Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Zo, ik ga ook wat doen hier. Koffie staat ik de thermoskan lui. Laterrrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goedemorgen iedereen. Eerst maar koffie, zonder peuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goedemorgen allemaal! Even wennen aan de nieuwe tijd. Suikertje, ik las dat je het jaarpact aangaat. Dat is goed nieuws! Zover durf ik nog niet te denken. Dus ik hou het nog bij dag voor dag. DAGPACT; Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Hoi Chretien en Madelief Ja ik heb er ook 3 en een halve maand over gedaan hoor om de stap te zetten voor het jaarpact. Durf het nu wel aaan, maar zekerheid krijg ik denk ik toch niet in mijn leven. maar ik doe mijn best Moet morgen eerst weer naar de dokter. Heb echt veel pijn in mijn voeten. Heb suikerziekte en moet daar dus enorm mee oppassen. Daarom nu ook eerst maar insuline spuiten en medicijnen nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Suikertje, Heb jij neurophatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik hoop het niet Madelief. Weet ps sinds april 2011 dat ik suikerziekte heb, maar het is wel veel te laat ontdekt bij me. Had zelf niet in de gaten dat ik het had. Was in een paar maanden bijna 10 kilo afgevallen en toen ging ik maar eens naar de dokter. Maar heb idd vooral snachts last van dode voeten. En dat is niet zo mooi. Vandaar ook niet meer drinken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 ls het gevoel eenmaal weg is in je voeten dat het dan ook niet weer terugkomt dat gevoel. En dat beangstigd me wel. Maar gek genoeg heb ik er overdag niet zoveel last van. En ik kan gewoon alles nog. Maar het houdt me snacht weleens wakker ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik las het net van de elektrieke deken Yvonne en dat begreep ik ook wel hoor:) Maar was alleen erg verbaasd dat je nu nog slaapt met dat ding aan. Ik zweet hier onderhand de tent uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goedemorgen Akelei, volgens mij hebben de mensen de klok nog niet verzet hoor. Goede muziek trouwens en helemaal voor de zondagochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Suiker, Mijn dekbed is jaren geleden opgeborgen. Koud heb ik het eigenlijk nooit. Een electrische deken is dan ook niets voor mij. Akelei, mooie muziek is dat he? Zo, ik duik even mijn bad in. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Eindelijk thuis en mijn bedje roept. Maak er een fijne droge zonnige zondag van. Zij die gaan slapen groeten u. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goeie morgen kanjers. Heb lekker uitgeslapen want het was 9.30 toen ik wakker werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Nou, hier ziet het er totaal niet zonnig uit. In Zandvoort wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Hier in het hoge noorden schijnt de zon ook helaas niet en ik zit hier verdorie in mijn korte broek:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Originally posted by: jopiemaar ja, jij spoort gewoon niet, suikerduzzzzzzzzzzzzzzzzzquote> Pardon? Wat is er nu weer met me. Het zou toch mooi weer worden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Suiker, Nee joh! Alleen in het zuiden schijnt de zon vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Nou ja ik zie wel of de zon nog komt hier. Ik hou die korte broek in ieder geval aan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 brrrr fris en mistig hoop dat het nog wel mooi wordt alles goed fijne zondag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ja, ik vraag mezelf ook af wat er aan de hand is. Met zo'n vaag bericht kan ik ook niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 goeie morgen mensen met een beter bio ritme dan het mijne maar, sjonge dat zo één uurtje er in kan hakken he zelfs de katten sliepen net nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ja toch zou de zon vandaag nog komen, ik heb hem gisteren nog besteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden