Spring naar bijdragen

Zondag 25 maart 2012


will

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen

Hier ook geen zon..

dus jah ach en wee

welnee

denk um er wel bij vandaag

:rose:

Jopie

planse :)

Ben geschrokken van het bericht van Kirky van

afgelopen nacht toen ik de draad nalas....

:o

Hoop dat hij nog even iets laat weten

Spike

goed geslapen dus? Mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Suikertje

stuur m effe deze kant op

of in elk geval een paar

straaltjes

Jij gaat goed hè?!

aangesloten bij het jaarpact, toppie! :present:

jee wat een dromen Hannah...

voelt niet lekker dan hey

maar ik heb je niet horen roepen

volgende keer harder

richting Achterhoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen allemaal!

Sinds gisteren nieuw op dit forum,

het lollige is dat ik nu al het idee heb dat

ik jullie een beetje ken.

Ook gezellig om zo mijn dag te beginnen,

ik ben niet zo'n vroege vogel...

De zon breekt hier door,

Jan1000 heeft me op het jaarpact gezet,

en vandaag ga ik niet drinken!

en ook proberen mijn vreetbuien in te dammen, aarghhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Eline

Chretien sterkte vandaag!

In de verandering ligt een weg

te gaan

vanuit het inzicht

die weg is voor iedereen anders

logisch

ook het tijdspad tot, de lengte ervan

de ervaringen, de fouten, de aha momenten

door niemand te bepalen of te bewandelen

behalve jezelf

dus Akelei

jij bent de stuurvrouw

go for it!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei oei vreetbuien

akelig bekend

ik vecht er niet meer tegen hoor

ze horen een beetje bij me en gaan

gelukkig ook weer over

en komen altijd weer terug

that's me:heart:

Akelei:heart:

ik hoop dat je ook wat milder kunt zijn naar jezelf

niet zoals je ther., die weet er geen raad mee blijkbaar.

Bij mij werd het ook altijd bebagatelliseerd, ik vond dat heel naar.

Nam ik mezelf eindelijk serieus, en dan de ther. niet. Stiekum dacht ik dan,

ja jij drinkt zelf waarschijnlijk meer als ik. Maar ik herken ook wel machteloosheid daarin.

Uiteindelijk was er wel één die het serieus opnam, die had dan ook met alci's gewerkt

en prikte door het gesjoemel heen. Erkenning dus. Maar hij zei juist dat ik geen Mindfullnes

kon doen omdat ik te depressief was en juist daar kwam ik voor. Toen heeft het nog een heel jaar geduurd eer ik toegelaten werd. Een verloren jaar denk ik nog steeds want ik was er echt aan toe en wist wat het voor me zou gaan doen. Maar goed, wat is één jaar op een mensenleven he. Duurde erg lang dat jaar, dat weer wel.

Suiker dat trots zijn is zo mooi he na al die jaren van verloren eigenwaarde. Kun je dat ankeren? Oh ja dat deed je al; het jaarpact. Gefeliciteerd met dit deel van jouw pad:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Emmaroos
Net als een vriendin van mij van vroeger.
Als ze de salontafel schoon had, was de kamer volgens haar schoon, hahahaha.quote>


Beetje herkenbaar voor me Roos. Ik vond het altijd fijn als het mooi weer was en er kwam visite. Hoefde ik binnen niet alles op te ruimen. Konden dan toch lekker buiten zitten haha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Hannah, gun het iedereen hier wat ik nu meemaak, maar doe het wel heel rustig aan. Ben zelf nog lang niet stabiel en moet oppassen dat ik niet te snel wil. Heb al 2 huwelijken achter de rug en weet dus hoe het niet moet. Ook al heb ik geen moment spijt hoor dat ik met mijn exen ben getrouwd. Heb er een hele mooie tijd mee gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze zonnige morgen (al bijna middag :$)

Ik kon gisterenavond weer is niet slapen, zat om 2 uur nog filmpje te kijken op de computer pfff.

Ik ga alleen maar een naar de wc en ineens is het half 4 geweest :D. Toch vanmorgen om half 10 weer wakker, zal vandaag of morgen wel een dag je bed worden, ik slaap al weken zo slecht, of kan ik het nu ineens af met 6 uurtjes slaap per nacht ???

Over vreetbuien wil ik het al helemaal niet hebben, het lijkt wel of ik niks anders kan dan eten. En natuurlijk alleen maar lekkere trek hebben he.

Vla, Yoghurt, vruchtjes uit blik, cupcakes, cake.............het maakt niet uit als je er maar slagroom bij kunt eten, das mijn nieuwe verslaving.

Na 7 maanden droog te staan zien de mensen natuurlijk het verschil echt wel, ik zie er gewoon veel beter uit. Maar dan komt ie he..........(al wijzend op mijn buik) nu nog ff een beetje afvallen en dan komt het helemaal goed met je (yeah right).

Zijn jullie met dit mooie weer ook zo "jaloers" op al die mensen op de terrasjes met een koud biertje of wijntje ????

Ik ben er van de week gewoon bij gaan zitten..........................."heeft u voor mij een alcoholvrij biertje ?" En dat hadden ze..................Daar zat ik dan heel stoer op een terrasje met een "biertje". Ik vond er geen bal aan, maar dat had ik met een echt biertje ook gehad. Alleen op een terrasje gaan zitten is niet stoer, das gewoon zielig :D Dus dat doen we nog wel is over maar dan met vriendinnen ofzo, als ze allemaal niet meer zo panisch doen over mijn stoppen pffff. Ze vragen me al niet eens meer mee, zo jammer. Ze bedoelen het goed.

Verder wens ik iedereen een zonnige droge dag..................................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...