Spring naar bijdragen

Zondag 25 maart 2012


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Suikertje,

Ik benader dit als kind van iemand die haar nooit heeft mogen zien en daar sinds ons contact nog steeds veel trauma aan heeft.

Ik kan me er dus enigzins wel iets bij voorstellen dat je het moeilijk hebt met dingen te doen die je eerder met je kind deed.

Heel veel sterkte dus. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zin klopt niet. Ik ben een kind van een papa die mij nooit mocht zien totdat ik volwassen was en zelf kon kiezen.

Daardoor heeft hij mijn opgroeien totaal gemist, waardoor hij een zeker trauma opgelopen heeft. Wanneer er een jong meisje op zijn pad komt, denkt hij die schade in te kunnen halen door iets voor haar te betekenen. Maar meestal vangt hij bot want ze zal nooit echt een dochter zijn. Moeilijk en vreemd is dat aan mijn pa want meestal wordt dat verkeerd uitgelegd, ook door mij.

Hierdoor ben ik wel van mening dat een scheiding tussen ouders en kinderen behoorlijk heftig kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook echt heel erg voor Suikertje hoor. Erg en ook niet eerlijk.

Ik weet wel wat ik zou doen maar dat kun je hier beter niet zeggen.

Dus Suikertje, je doet het echt supergoed allemaal en kop op hoor. Laat je niet kisten. Jouw tijd komt wel. Oneerlijke mensen trekken uiteindelijk aan het kortse eind. Op het laatst staan ze met lege handen.

Nu wat leukers, wij hebben een heerlijke dag gehad vandaag, een wandeling gemaakt op Lauwersoog, visje gegeten daar en thuis nog een poos in de zon gezeten.

Morgen weer vroege dienst, ik werd vanmorgen gebeld, dus wel weer zin in hoor.

Vanavond superlekker gegeten: Kip, aardappels en sla. Mmmmmmmmmmm, jammieieieie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, waarom zou je hierover niet emotioneel mogen zijn?

Het is nou eenmaal een pijnlijk iets.

Wel belangrijk is dat je die emotisch onder controle houdt zodat ze geen controle nemen over je verdere leven.

Boos, teleurgesteld en verdrietig mag, maar daardoor jezelf kapot willen maken, bereik je natuurlijk niks mee.

Hiermee bedoel ik toegeven aan een eventueele goesting naar drank. Dat lost ook niks op, behalve dat je het probleem tijdelijk verschuift naar uren of dagen later. Eenmaal als je dan weer helder bent, vliegen de problemen je toch weer om de oren. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Emmaroos
Ik vind het ook echt heel erg voor Suikertje hoor. Erg en ook niet eerlijk.
Ik weet wel wat ik zou doen maar dat kun je hier beter niet zeggen.
Dus Suikertje, je doet het echt supergoed allemaal en kop op hoor. Laat je niet kisten. Jouw tijd komt wel. Oneerlijke mensen trekken uiteindelijk aan het kortse eind. Op het laatst staan ze met lege handen.


Nu wat leukers, wij hebben een heerlijke dag gehad vandaag, een wandeling gemaakt op Lauwersoog, visje gegeten daar en thuis nog een poos in de zon gezeten.
Morgen weer vroege dienst, ik werd vanmorgen gebeld, dus wel weer zin in hoor.
Vanavond superlekker gegeten: Kip, aardappels en sla. Mmmmmmmmmmm, jammieieieie.quote>


Ja Roos maar ik zie "ze" helemal niet als oneerlijke mensen. Wil alleen maar contact met mijn kids en mis ze zo. maar heb het altijd heel fijn gehad hoor met mijn gezinnetje.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart:

Originally posted by: Emmaroos

Ajax kampioen????Echt niet, ze zijn er nog lang niet, nog lang niet, hahahaha en Cruijf is een jankert van de bovenste plank, een echte Amsterdammer.

En toen had ik op het forum geen vriendjes meer.

Maar ik blijf bij mijn mening, hahahahaha.quote>

Doei Roos ben je danbaar voor alles wat je gedaan hebt voor me. maar nu is he exit !!!! HAHAHA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Suikertje
:heart:
Originally posted by: Emmaroos
Ajax kampioen????Echt niet, ze zijn er nog lang niet, nog lang niet, hahahaha en Cruijf is een jankert van de bovenste plank, een echte Amsterdammer.

En toen had ik op het forum geen vriendjes meer.
Maar ik blijf bij mijn mening, hahahahaha.quote>


Doei Roos ben je danbaar voor alles wat je gedaan hebt voor me. maar nu is he exit !!!! HAHAHAquote>


Nou jáááááá!!:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetbal! Voor welke partij moet ik zijn om de echte fanaten de kast op te jagen? :D

Dat vind ik leuk aan voetbal juist voor een partij zijn die niet mag winnen. Want dan doen mensen maf! Geweldig! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ja, weer bijgelezen!

Leuk Emma, die wandeling vandaag! Lekker visje eten is altijd goed. Ik heb lang in Den Helder gewoond. Altijd superverse vis op de markt e.d. Waar ik nu woon is dat helaas niet. Ik mis het.

Suiker, natuurlijk zijn je kinderen het belangrijkst. Je bent nu zo goed bezig. Dat moet je ex wel gaan opvallen. Misschien is het over een paar maanden wel anders. Ga zo door, want je doet het hartstikke goed.

Ik heb vandaag een beetje in de tuin gewerkt (op mijn krukje) en ook in bed gelegen. Het is wel heerlijk om een tijd buiten te zijn. Wij hebben een piepklein tuintje, maar wel met een boom en ook vogelvriendelijk ingericht. Het miechelt van de mussen en ze willen allemaal nestelen. Ik heb ervan genoten.

Ik heb ook de kat van de buurvrouw weer eens geborsteld (werd zeer goed ontvangen) en hun plantjes water gegeven. Ik voed buurman op, maar krijg niet alles ineens voor elkaar!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou iemand antwoord willen geven op mijn vraag? Want jullie zitten hier wrs dagdagelijks langer dan ik. Interpreteer ik het bericht van Kirky van afgelopen zondag goed? Dat hij de diagnose kanker heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Spud,

Van tijd tot tijd stuurt Kirky eigenaardige berichten, vooral heel laat. Hij heeft dat woord kanker ook al eerder in zijn mond genomen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. De vorige keren deed hij de volgende dag weer heel normaal. Op een pb reageerde hij niet. We kunnen dus alleen maar afwachten.

Sorry, maar verder weet ik het ook niet.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeps ik kan teruglezen, maar....

Als ik teruglees, doorleef ik zoveel gevoelens en omdat het allang passé is kan ik me met goedfatsoen daar niet meer over uiten. Dan blijft het hangen in mijn brein en kan ik het niet uiten. Iets wat ik niet kan uiten maar wat me wel bezig houdt, maakt mij ziek.

Om dit te voorkomen lees ik dus weinig of niets terug.

Geen gemakszucht dus, de vraag over Kirky, er speelt ook zelfbescherming en zelfkennis in mee. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...