Spring naar bijdragen

Zondag 25 maart 2012


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gewoon een flesje water op het aanrecht laten staan Chretien, en ieder keer datje er langs loopt een paar slokken water nemen... dan werk je ongemerkt heel wat water weg hoor.

Even voor Suikertje, want ze hebben um toch wel heeeeel lang in onzekerheid laten zitten:

'het bed aanzetten' is de elektrieke deken aanzetten Suiker ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Chretien en Madelief

Ja ik heb er ook 3 en een halve maand over gedaan hoor om de stap te zetten voor het jaarpact. Durf het nu wel aaan, maar zekerheid krijg ik denk ik toch niet in mijn leven. maar ik doe mijn best

Moet morgen eerst weer naar de dokter. Heb echt veel pijn in mijn voeten. Heb suikerziekte en moet daar dus enorm mee oppassen. Daarom nu ook eerst maar insuline spuiten en medicijnen nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het niet Madelief. Weet ps sinds april 2011 dat ik suikerziekte heb, maar het is wel veel te laat ontdekt bij me. Had zelf niet in de gaten dat ik het had. Was in een paar maanden bijna 10 kilo afgevallen en toen ging ik maar eens naar de dokter. Maar heb idd vooral snachts last van dode voeten. En dat is niet zo mooi. Vandaar ook niet meer drinken he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...