Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Originally posted by: Yvonnenou, dit is ut dus niet... moet zo'n beetje met mun snufferd in het scherm gaan zitten om iets te kunnen zien hier in de tuin... kom straks nog wel even kijken....quote> Sorry Yvonne, maar moest echt ff lachen. Ik zie je al zitten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Misschien klein kinderparasolletje er boven klemmen die ook op kinderwagens zitten Yvonne hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 lees als jullie willen ff pagina 410 van NOS teletekst. Het is te gek voor woorden, shokking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Akelei en Spike, Ik hoop dat jullie jezelf weer bij de oren kunnen pakken, zou het erg zonde vinden als twee zulke mooie mensen weer gaan glijden. Dat willen jullie zelf ook niet echt is zo mijn indruk. Lekker in de tuin gewerkt. Met gezelschap van een dikke zoemende hommel, een nieuwsgierig lieveheersbeestje, wat grappige groene kevertjes, een zonnende kat en een mooie witte duif. Terwijl de zon me verwarmde. In de tuin ben ik nooit alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Leuk Toine, een konijn. Doe hem niet in de pan hoor;) Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik wou dat de afwas afwas. Ook doen dan he. En vanavond weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Je kan er ook een meditatief moment van maken. Genieten van de belletjes in het schuim, de frisse lucht, de zorgzame bewegingen. Dan ga je het nog leuk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Heb je ook zin in een lekkere ijssorbet Jopie. Ik denk dat ik die zo maar ga halen. Heb ik zo'n zin in. Is wat anders he dan een lekkere pint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ja goed he Jopie. ben ff weg van buiten hier, want iedereen doet zich veel te goed aan het lekkere bier en wil mezelf niet kwellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goede middag, spike, akelei!! Straffe madammen!! Sterkte! Krrky?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Sorbetje heb ik soldaat gemaakt Jopie. Lekker dichtbij hier. ff tussendoor. zijn er hier ook voetballiefhebbers. Volgens mij niet. krijg er bijna nooit feedback op. is dus mijn laatste poging hier daar over hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: Suikertje. zijn er hier ook voetballiefhebbers. quote> in ieder geval toinemaar die is wat eenrichtingverkeerquote> Ach ja Jopie, ik geef het op hoor hahaha. geeft ook niks. Ben heel erg moe nu, maar ja de wedstrijd begint zo en fok me daar de hele dag al voor op he. Onbegrijpelijk maar helaas waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Volgens mij zijn hier op het forum ook veel meer vrouwen actief. Denk toch dat er bij veel mannen een soort van trots is dat ze het zelf wel denken te kunnen en dit forum meer als een theekransje zien. Heb het er okk wel eens over hier bij mij in het pand en ze vinden het ook echt maart niks. Maar ben heel echt blij hoor met jullie vrouwen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Zo, het ding maar weer binnen gezet... kreeg op een gegeven moment niet eens meer verbinding. Eigenlijk ook een beetje van de gekke om buiten te gaan zitten loptoppen.... Heb heerlijk van de zon genoten en een boek uitgelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Heb je zo'n grote tuin dan Yvonne dat je geen verbinding meer kreeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Geeft niks Spike, heb aan je gedacht en velen hier met je vandaag. Wil je alleen maar heel veel sterkte wensen en oordelen doe ik niet over iemand anders. Vind ik zelf ook heel erg als anderen het over mij doen. Ken je alleen van het forum hier. Wil je alle goeds wensen en hoop dat je ook weer gelukkig wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Originally posted by: SuikertjeHeb je zo'n grote tuin dan Yvonne dat je geen verbinding meer kreeg.quote> Tsja, voor de één is het een gigatuin Suiker, voor de ander een kleintje... tis maar net wat mensen zelf hebben.Ikzelf vindum best groot.. ik zat op een afstand van 13 meter van huis, en in het begin deed hij het ook gewoon.... Maar goed. ik zit nu weer lekker binnen. Straks even koken en eten.. .en dan is de dag al weer bijna voorbij. Spike, blij je weer te zien hier. En fijn dat je een pa hebt. Fijn dat hij naar je omkijkt en voor je zorgt. Ennu.... die laatste twee regels... zooo belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Originally posted by: spike positief bedoeld overigens....quote> Ken ik er ook nog eentje...ook positief bedoeld overigens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Spikie kanjer. Fijn dat ik je nu weer zo zie schrijven. Hoop echt dat je het vast kan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Spike misschien vrolijkt het je wat op. mij wel in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ja Spikie het lichaam is een intrument van je gedachten. Soms is het moeilijk om het instrument op een goeie manier te bespelen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Moi en dag. Slaapdag gehad. Was kapot van alle werken in de tuin. Gister verslagdag, vriendin heeft me goed op weg geholpen. Eindelijk hulp gevraagd. Bam is ook zooooooo eigenwijs. Maar goed, alle dingen komen langzaam nietwaar. Nu mn taakjes nog doen, ze heeft een doe lijst voor me gemaakt:huh: en door al dat geronk hiero nog niet aan toegekomen. Nu soep eten, straks ff studie sport en mn taakjes en dan is de dag alweer voorbij. Fijn. Spike aan de liga, strak plan meid! Verder niet zo bijgelezen. Heerlijk weer overal, park vol mensen. Gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 ff tussendoor hier op het vrouwenbolwerk, maar we worden weer kampioen hoor. en dan te bedenk:)en dat ik vorig jaar toen ze ook kampioen werden met mijn dronken kop in nijn blote kont door de straat liep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 :DOok een hele goeie Suiker... Ik ga ook wat te eten maken.. FF kijken wat ik precies ga maken.. Moet vooral lekker zijn... en niet teveel werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ach, er mag zoveel niet. Wel balen dat hullie weer kampioen gaan worden....braaaaaak. Maar ja, eerlijk is eerlijk, als je de meeste punten hebt win je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden