Spring naar bijdragen

Woensdag 4 april 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag Yvonne en Shahire,

De meeste mensen zijn alweer naar bed. Ik begin nu juist weer een beetje bij te trekken.

@ Madelief: ESBL is ook een ziekenhuisbacterie die op één na alle antibiotica onwerkzaam maakt. Hij is minder algemeen dan de MRSA bacterie. Het schijnt dat de intensieve veehouderij met hun overvloed aan antibiotica er de bron van zijn. 95% van de kippen schijnt besmet te zijn.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor smikkie het gaat wel.

Ben moe en lig in bed ga zo slapen, maar wil je voor morgen toch even sterkte wensen.

Zal niet gemakkelijk voor je zijn, maar net wat je zegt andere mensen kunnen de spullen weer goed gebruiken.

En zo moet je steeds weer ietsje verder.

Weltrusten en Veel liefs Jootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het bij jou makkelijker zou worden door te drinken, weet ik natuurlijk niet smikkie. Bij mij niet echt vermoed ik. Op de een of andere manier versterkt alcohol mijn emoties: droeviger, vrolijker, bozer. Bij het vrolijker ben ik leuk, anders is het een ramp. En het probleem is: ik kan mijn eigen emoties niet altijd correct inschatten.

Enfin, te veel over mij. Ik wens je sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik het wel begrijp, min of meer.

Zelf ben ik mijn moeder inmiddels bijna twee jaar kwijt. We deelden een aantal zaken, en die zijn in zeker opzicht weggevallen nu. Geen vervanging voor.

Moeders, het is me wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...