Jootje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Goedenavond allemaal. Alles weer ff teruggelezen. Wel een hele hoop hoor. Je kunt er best een uurtje of wat voor uit trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Slaap lekker allen. Weer een droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 weltrusten madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Zie dat Drakie ingelogd is. Draak mijn hond heeft wat kefir gelikt uit een kopje dus ik op internet kijken of het schadelijk zou zijn. Schijnt het erg goed te zijn voor honden dus dat word iedere dag voor haar ook een schaaltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 goedenavond allemaal nog even film afkijken over Anne Boleyn, meld mij alvast droog af. welterusten allemaal hoop dat het goed komt met esperanza en gestopt, vind je een topper!!! mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Weet iemand waar Nancy is????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Hai Jootje, geen idee waar Nancy uithangt ik hoop dat ze weer even snel iets van zich laat horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Op jaarpact missen we Nancy ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Daar zag ik inderdaad dat ze niet geweest was Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ik zou het ook niet weten mensen. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet bijgelezen ben. Kwam even op het rookdraadje een melding doen en hier even 'lekkerslapen' wensen... Dus bij deze: trusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Slaap lekker Yvonne en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 en ik volg je fijne avond nog voor wie wakker is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Dag Yvonne en Shahire, De meeste mensen zijn alweer naar bed. Ik begin nu juist weer een beetje bij te trekken. @ Madelief: ESBL is ook een ziekenhuisbacterie die op één na alle antibiotica onwerkzaam maakt. Hij is minder algemeen dan de MRSA bacterie. Het schijnt dat de intensieve veehouderij met hun overvloed aan antibiotica er de bron van zijn. 95% van de kippen schijnt besmet te zijn. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ik ben al 2 dagen niet bijgelezen en dat ga ik ook niet meer redden maar het meeste gaat erg goed hier welterusten dus en slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Welterusten Jane en Wijfie, Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Er is weinig beweging hier. Ik laat een schemerlampje branden voor de nachtploeg. Aan allemaal: ik hoop dat jullie goed slapen en uitgerust wakker worden. Voor morgen nemen we de eerste niet. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 ja hoor smikkie het gaat wel. Ben moe en lig in bed ga zo slapen, maar wil je voor morgen toch even sterkte wensen. Zal niet gemakkelijk voor je zijn, maar net wat je zegt andere mensen kunnen de spullen weer goed gebruiken. En zo moet je steeds weer ietsje verder. Weltrusten en Veel liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Of het bij jou makkelijker zou worden door te drinken, weet ik natuurlijk niet smikkie. Bij mij niet echt vermoed ik. Op de een of andere manier versterkt alcohol mijn emoties: droeviger, vrolijker, bozer. Bij het vrolijker ben ik leuk, anders is het een ramp. En het probleem is: ik kan mijn eigen emoties niet altijd correct inschatten. Enfin, te veel over mij. Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ik denk dat ik het wel begrijp, min of meer. Zelf ben ik mijn moeder inmiddels bijna twee jaar kwijt. We deelden een aantal zaken, en die zijn in zeker opzicht weggevallen nu. Geen vervanging voor. Moeders, het is me wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Avondmuziek voor de slapelozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden