igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 had je de kuur wel afgemaakt bollie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 bollie is het niet iets voor je zwager dan om naar een dagopvang te gaan 1 of 2 dagen per week zodat je schoonzus ook eens een dag de handen vrij heeft? zij gaat er zo toch ook aan onderdoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 ik ga even douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Fijn dat je er kunt zijn voor je schoonzus. Fulltime iemand verzorgen is ongelofelijk zwaar. Drie dagen is wel te overzien, voor je, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Ja hoor Igie ik heb de kuur afgemaakt. M'n zwager naar een dagopvang? Ik denk niet dat hij daar zin in heeft. Heeft ook een vorm van autisme dus zit niet graag tussen een hoop mensen. Hé die Spikie. Alles goed gegaan dit weekend? Dat zal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Akelei, héééél veel vakantieplezier. Ik weet niet of het je eerste reis alleen is maar geloof mij. Het is echt héél leuk, vrijheid blijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Akkie heel erg veel plezier met je vakantie. Rust maar flink uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Spike, goed te zien dat je wat beter gaat. Doet mij deugd. Vechtertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Bol, Goed van je dat je je zwager af en toe een paar dagen wil gaan verzorgen. Zo zwaar voor je schoonzusje. Akkie, Als je eenmaal in het vliegtuig zit, vallen alle spanningen van je af. Genieten hoor! We hopen op leuke gedeelde ervaringen na terugkomst! Spike, Fijn dat het beter met je gaat. Vechtertje: inderdaad. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Ik weet niet of ik het zo goed van je vind Bol. Jij hebt je portie toch wel gehad, waarom nu weer zo'n zelfde last op je nemen? Maar goed, we zijn gelukkig allemaal verschillend en als het jou voldoening geeft. Maar pas op dat je niet in dezelfde valkuil stapt . Akie fijne vakantie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Spike, Ik sta er nu heel anders voor dan een jaar geleden. Gelukkig!!!!! Wat pijn betreft blijft het op en neer gaan, maar dat wist ik. Toch ga ik er nu veel beter mee om. Vorig jaar ging ik, met een slok op, steeds over mijn grenzen, omdat ik niet toe wilde geven dat ik veel minder kon. Ook wogen de belangen van anderen altijd veel zwaarder dan de mijne. Dat laatste blijft een leerdoel! Toch vind ik het prettig om ook dingen voor anderen te doen, al is het maar door een telefoontje of zo. Het vinden van een balans blijft moeilijk. De reden dat ik mijn probleem vorig jaar wilde aanpakken was, dat mijn man het nu echt niet meer met me zag zitten. Hij wilde er niet meer bij staan terwijl ik mijn leven naar de Filistijnen hielp. Ik voelde me al zo waardeloos en toen dat er ook nog bij kwam, vroeg ik me af waar ik mee bezig was! Eindelijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 een hele fijne reis toe gewenst akelei:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Ik ga zo kijken naar de slechtste chauffeurs van Nederland. Omdat ik zelf niet kan rijden, is het voor mij zuiver amusement. Mijn man hoopt dat hij zulke chauffeurs niet tegenkomt. Ik wil dat natuurlijk ook niet! Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 hoi allemaal, heb niet bij gelezen, ben nog niet zo lang thuis. even melden dat ik niet gedronken heb. morgen weer een dag. fijne avond nog ik ga zo mijn nest in tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Goedenavond allemaal, Ik sluit gelijk weer af, heb al anderhalf uur op bed gelegen, ben zo moe. Morgen ook weer werken. Tot morgen, liefs Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Alle goeie dingen komen langzaam Joop. Kachel stuk, nu geen water, scheelt idd plassen vannacht. Dan is alles straks weer mooi in orde nietwaar? Regen tikt op het dak, gezellig zo meteen als ik in bed lig. Bol, Puck moet vaker uit logeren! Aakje, fijne vakantie. Curacau, jaaaaaaaaaaaaa. Warm, strand, blauwe zee, lijkt me zooooo geweldig. Spike gaat een dikke moeke worden, helemaal goe! Slaap wel allen, sweet dreams. Emma, Vnn al gebeld? Trust:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 akelei een fijne vakantie en weer heelhuids thuiskomen ( met zon a.u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 en mijn luikjes hangen al op half 11 dus oogjes dicht en snaveltjes toe. weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Akelei, fijne vakantie! Bolletje, fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Wat erg van je zwager, herkenbaar voor je. Zul je niet teveel hooi op je vork nemen? Jopie weer een rondje gedaan. Jij doet veel rondjes zeg! Rondje bus, fiets etc... Lytse, ja herkenbaar wat je schrijft. Blij dat het nu een jaar later beter met je gaat. FLEUR!!!!!!!!!! Verder voor iedereen een goede nacht. Ik meld me droog af voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Spike, Wat fijn dat je morgen eindelijk je neefje kan zien. Ik weet hoe je daar naar uitkeek. Ik bel elke avond een tante die inmiddels al heel lang weduwe is, omdat ze niemand sprak. Kleine moeite en voor haar heel waardevol. Gewoon even over de dag babbelen en als er iets bijzonders gebeurd is (zoals haar kat die ze moest laten inslapen, omdat de kat gek geworden was) dan extra steun. Het haalt het niet bij diepgaande contacten, maar ze is er toch blij mee. Hoe het zich bij jou zal ontwikkelen? Ik weet het niet. Je groeit met de dag en op een goed moment komt er wel iemand voor je, als de tijd rijp is. Ik hoop het in ieder geval voor je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Luitjes, ik ga deze dag afsluiten. Lekker nog even lezen in bed en dan hopen dat klaasvaak langskomt. Die slaat mij namelijk erg vaak over de laatste nachten, ik hoop niet dat het zand op is. Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Sorry Spike. Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Tot morgen en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Hoi allemaal, Misschien dat sommigen zich afvragen waar ik blijf en hoe het met me gaat. Het gaat inmiddels wel weer een beetje. Lang niet altijd droog (de afgelopen dagen wel trouwens, nu ook), maar de depressie begint wel te zakken. Ik heb er een beetje moeite mee om wel/niet/wel/niet op het forum te komen en telkens te melden droog/niet droog, ik vind dat ik de mensen op het forum daarmee te kort doe. Dit kan terecht zijn of niet, maar dit is hoe ik het voel. Ik heb vaak gehoord dat ik gewoon moet blijven komen en schrijven, maar dat lukt me niet en ik wil hier op het forum wel betrouwbaar kunnen zijn. Omdat dit niet lukt kies ik ervoor om even weg te blijven, totdat ik wat beter helder heb wat in nou eigenlijk wil. In ieder geval bedankt voor de support die jullie altijd hebben gegeven en wie weet tot binnenkort. Groeten, Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 heb ook zo'n dochter maar dan een op de fiets ook spannend:o slaap lekker mensen en Aakje: kom veilig teruig he na een grandioze vakantie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 slaap lekker akelei, fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden