Spring naar bijdragen

donderdag 12 april

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeienavond.

Ik ben hier niet meer zoveel en lees eigenlijk ook niet meer zoveel hier. Komt meer door het forumconcept waar ik niet zoveel mee heb.

Ik wou toch even trots melden dat ik vandaag de dag precies 2 maanden droog sta.

2 Maanden geleden vond ik 5 dagen niet drinken nog onmogelijk klinken, nu gaat het me best goed af.

Ik voel een soort trots omdat het me -noodgedwongen- alleen is gelukt.

Ik had me begin januari aangemeld bij de iriszorg..Eind mei heb ik mijn intake..ghe..als ik er dan nog zin in heb.

De wereld is niet veranderd door niet te drinken, problemen blijven er alleen is het wat makkelijker om van de mooie momentjes te genieten.

Ik mis de drank meestal niet al heb ik soms enorm zin om me een weekendje klem te zuipen..Tot 1o tellen en ff nadenken is voldoende om te beseffen dat ik daar juist geen zin in heb..

Nou, ik verder hangen..met of zonder alcohol zit ik mezelf genoeg in de weg..hghe

Nou toedels Cange

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Change!

Gefeliciteerd met je twee maanden!

Wat een geweldige prestatie, helemaal alleen.... wow

Als ik in jouw schoenen stond, zou ik voor de intake gaan.

Je bent nu al zover, dat je die kostbare nuchtere maanden niet door nonchalance

mag verliezen.

Succes Change, goed hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Een druk dagje gehad met boodschappen doen e.d. en vanmiddag naar bed.

Gisteren bij het wandelen zag ik pinksterbloemen bloeien en de berken hebben dat mooie lichte groen. Ik vind deze tijd van het jaar zo prachtig! Genieten.

@ Sandra: Ik lees jou altijd veel later, dus nu reageer ik op je in de hoop dat je terugleest. Fijn dat je aan het werk bent. Geen wonder dat je dan de eerste nacht slecht slaapt, maar dat wordt elke dag beter, naarmate je went. Ik hoop echt dat je daar je draai zult vinden.

@ Snoep: Hopelijk is je dochter (of jij) niet bijgelovig. Mijn moeder was ook op de 13e jarig en dus regelmatig ook op vrijdag de 13e. Het deed haar absoluut niets. Ik wens je dochter alvast voor morgen een goed jaar.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby,

Wat confronterend zo'n gesprek op je werk, vooral omdat je dacht dat je het zo goed afgehandeld had. Laat het maar bezinken, denk ik, voordat je al te heftig of onnodig reageert. En ja, als sommige dingen kloppen, dan is dat soms moeilijk om aan te horen, maar je weet het eigenlijk al van jezelf.

Het werk bevalt je verder wel, toch? Dat je in je eigen wereldje zit, is toch geen belemmering voor je werk?

Ik vind het knap van je dat je niet bent gaan drinken. Lang leve de Refu. Laat je straks nog horen hoe het verder gegaan is vandaag?

Sterkte,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Lytse gefeliciteerd met je jaar adb. TOP hoor:present:

Ben vandaag de hele dag met een hoge druk reiniger aan de gang geweest

Buiten het terras schoongemaakt in een stralende zon hier in Hilversum.

Ben hartstikke rozig nu en ga zo mijn bed maar in

Maandagmorgen vlieg ik weer naar Frankrijk, dus hebben jullie weer even geen last van mij

Als ik terug ben geef ik wel even weer commentaar.

Fijne avond nog

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,

Wat knap dat je niet door het lint bent gegaan. Een kostbare vrije dag kwijt, tel.aansluiting kwijt en dan ook nog een sleutelbos! Het is gemakkelijk om dan ook nog je goede humeur kwijt te raken!

Lekker jezelf verwend. Goede keuze en nuttige besteding van de dag. Maandag er weer met goede moed tegenaan!

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestopt,

Fijn dat het toch uiteindelijk iets beter gaat, ik had toch wel met je te doen.

het enige wat ik dacht was VOLHOUDEN hoor, er komt zo veel beters voor terug

Zoals ik al zei: ik hoop dat je net zoveel aan het forum hebt als ik.

En ik vind je een moordwijf hoor hoe je het volhoud.

Blijf de baas over je eigen lijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging vanmiddag ook de tuin in, beetje aanrommelen.

Met het gekoer van de duiven op de achtergrond, die in onze boom vertoeven, lekker rustgevend.

Twee minuten. Toen ging de buurman met zijn elektrische zaag aan de gang :angry:

Gaby, ik vind het niet zo professineel dat die mevrouw tegen je zei je zult wel een moeilijk leven hebben met zo weinig eigenwaarde. Niet helpend, eerder oordelend.

Probeer het maar naast je neer te leggen :present:

Ik mis Hannah ook. Nou schrijf ik zelf ook niet elke dag dus mag ik dat misschien niet zeggen.

Maar het is toch zo. Nou zal ze het wel druk hebben met die 100 lavendelplanten ;)

Gestopt, goed bezig.

Tina, ik wil alles over je verhuizing blijven horen.

Jane :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tina laat ons lekker meegenieten van je huisje.

iedereen kan z'n eigen thuisje maken hoor wat je ook hebt en waar je ook zit.

change je gaat goed maar toch wel hulp inschakelen hoor. straks wordt je overmoedig.

en borrie tja wat zal ik zeggen.......... maar even niets.

bolli ga even de sauna in de lucht is niet te harden hier pffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Bol,

Ja, ik loop nog steeds alleen. Mijn buurvrouw is sinds een paar dagen in een revalidatiecentrum, maar er zit weinig schot in hoor. Ze moeten nu een behandelplan gaan opstellen. Ze kan haar tenen af en toe bewegen, maar nu ook - gedragen door haar armen - even op een draaischijf staan en zo van de rolstoel in haar bed.

Ze is blij dat ik het nu alleen volhoud, want was bang dat ik ook zou stoppen. Geen kans, want ik heb ervaren hoe goed het voor me is.

Hopelijk gaat het beter met je internetverbinding. Wat raakt een mens toch snel gewend aan al die gadgets.

@ AR, Igor en alle anderen,

Nog bedankt voor de felicitaties en slingers. Vandaag is de eerste dag van het tweede jaar. Ik ga ervoor. Ook daarvan heb ik gemerkt hoe goed het voor me is!

@ Gestopt,

Ik lees je en ik herken je gevoelens. In het verleden heb ik er ook zo voor gestaan. Toen kon ik me niet voorstellen dat ik er ooit anders in zou staan. I.p.v. kinderen heb ik een pleegzoon en pleegkleinkinderen. Er zijn mensen die blij met me zijn en ik kan weer genieten (ook niet altijd natuurlijk) van de kleine dingen.

Werk aan je herstel en ik geloof stellig dat die toekomst er voor jou ook in zit! Ik hoop het in ieder geval uit mijn hele hart voor je.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...