gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Goed idee, Jane. Schoentjes roepen... Fijne middag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Zal ik doen Han denk ik even aan hier voor ik mep:D deed ik met de gedachte aan pubers ook ooit en daarvoor aan de peuterpuberteit helpt echt hoor heerlijke sport:heart: fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Goede morgen allemaal, Bor veel plezier vanmiddag Gestopt fijn dat het beter gaat Ik lees vandaag nog mee en vannacht vertrek ik weer naar Schiphol fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Toch nog weer heel even ingelogd. Ben daarnet met een behoorlijk verdrietig gevoel een ommetje gaan maken. Kan nooit kwaad. Heb genoten van het geluid van de vogels en van de eenden die naar voedsel aan het duiken waren. Bedacht me dat geen van ons drieen ook maar iets belachelijk heeft willen maken. Waarom me dan zo gekwetst voelen? Als een ander zich boos maakt over simpel niet lelijk bedoeld plezier... jammer, maar dat hoef ik me niet aan te trekken.. Kwam dus nog even inloggen om dat te melden, vandaar. Mijn boze / verdrietige / gekwetste gevoel is weg..Klaar. Heb nog een extra bakje koffie voor mezelf gemaakt.. en daarna hup hup hup de tuin in om te werken. Bor, jij een fijne middag bij je zoon. Eline, lekker lopen, ik begin over een weekje weer. Jane, lekker vollyen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Zijn we je weer een tijdje kwijt Ap. Maar goed te weten dat je ook weer terug komt. Kijk Vonneke zo los je dat dus op. Knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Hannah toch , jij sachie.... never nooit toch??? Maar inderdaad, denk dat we allebei even met hetzelfde gevoel zaten... en nu von.... opzouten, aan de slag... Luitjes, laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Nog even ten overvloede, ik ben op niemand boos. Dat heb ik ook niet geschreven, ik heb geschreven dat ik dit soort humor niet kan waarderen, dat is héél iets anders dan boos zijn. Niets meer en niets minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 gezellige dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Riep je me Hannah:huh: Vollybalse Jane. Smikkie, lees het nog es goed joh en laten 'we' elkaar niet meteen zo in de haren vliegen. Op het forum mist altijd de interactie die je 'live' wel hebt. Dus zwart op wit kan iets veel harder aankomen dan het de bedoeling is van de schrijver. Yvon, knap van je. Wandelingetje doen en even rustig de boel laten bezinken. Zou willen dat ik dat iets vaker deed.... Heb een fijne dag allen. Take care en wees lief voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Zo. Dat was mijn vuurdoop op dit forum. Ik stond in mijn loopoutfit bij de deur, maar moest toch weer inloggen. Ik wil mijn excuses aanbieden aan jullie allemaal. We zitten hier op een forum om ons drinken de baas te worden en blijven. Iedereen zit in een andere fase van herstel. Daar heb ik totaal geen rekening mee gehouden toen ik dacht grappig te moeten zijn over terugval. Als ik mijn eigen (zogenaamd grappige)woorden een jaar geleden op dit forum had gelezen had ik daar zeker moeite mee gehad. Zo. Nu ga ik hollen, goede dag allemaal medefrummers! Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Mooi Eline. Ik mag mn taakjes weer gaan doen. Gek toch dat ik zo'n hekel kan hebben aan iets doen waar ik zelf voor kies. Echt, dat kan me zo verbazen. Maar goed, ik ga er nu niet lang over schrijven, anders ben ik zo weer een uur verder... Ik wens iedereen een fijne, vruchtbare, lief zijn voor zichzelf dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Ik lees hier over hardlopen, waarom lopen jullie vandaag niet in Rotterdam. Daar is de marathon, kijk er nu naar en dat is zelfs al vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 mogge ga sporten fijne dag bla:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Dag allemaal, Yvonne, Eline En ook voor de andere betrokkenen Smikkie doe een middagdutje en word dan in een goed humeur weer wakker. Ik hoop het voor je. Ik ga weer wat doen. Rokken verstellen van schoonmoeder en haar die vanmidddag brengen. Zwaai, zwaai, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 nee je bent niet alleen hier...ikke ook maar ik ben aan de poets.....en gluur hier af en toe stiekem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Ik ben hier voorlopig ook ff weg, ik word net iets te vaak als boksbal gebruikt vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Hoi Dinah, aardig dat je het vraagt, wil het verder niet zo uitleggen, mensen die sneren, uithalen, afgeven, vertrouwen en wat ik dacht vriendschap weggooien, ik zit er helemaal doorheen wat dat betreft, ik heb geen zin in die sfeer, het is niet goed voor me, ga er niet van drinken, niet meer, maar goed is het niet voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Veel plezier bij de verjaardag Dinah en succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 middag allemaal.. man man wat een nacht, ik heb geen oog dicht gedaan. vanmiddag even een uurtje gelegen. ik log even in voor Smikkie..je vroeg op de draad van gisteren of ik gedronken had... nee dat had ik niet, daarom viel het mij allemaal erg zwaar denk ik. nu ga ik maar even de keuken in...m'n zinnen verzetten. fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Jammer... ik heb Aakie ook gemist, maar wat fijn dat ze zo geniet.. we zijn jaloers hoor Aak, reken maar. Wel de volgende keer ff iets preciezer vertellen wat je gegetten hebt:P Dhen, ik begrijp helemaal niets van je posing als ik heel eerlijk ben. Ik zie eigenlijk altijd alleen maar heel positieve reacties op jouw postings, speelt al dat negatieve zich dan via pb's af? Niet te geloven, wat misselijk is dat dan. Ik weet dat het niet mag, maar ik zou dat soort reacties gewoon klip en klaar hier posten dan ... Lenie... lekker aan het kokkerellen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Ik voel me zó rot! Écht, hoe meer 'k onderneem, hoe meer dingen mislukken! 'k voel alsof 'k veroordeeld ben om te leven. Zonder vooruitzicht, zonder hoop, zonder troost. Een mens mag toch af-en-toe 't leven wel beamen?! Zalig zijn toch de onwetenden? 'Hoemeer men weet, hoe meer men lijdt', zei Boeddha. Als dat waar is, zou 'k in- en intens g'lukkig moeten zijn! Want ik ben dom, niet te g'loven!!! 'k tors slechts een IQ van 96 met me mee. En toch ga 'k geheid gek worden! M'n opties zijn krankzinnig worden, zelfmoord plegen (om te voorkomen gek te worden) of drinken. Laat 'k maar wat gaan koken. 'k heb totaal geen trek (wanneer wél eigenlijk?), maar 'k moet toch wat door m'n strot douwen. Een kommetje rijst met wat roerbak groente. Met ied're hap braakneigingen onderdrukkend. Dat is m'n vooruitzicht. Smaak'lijk eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Gunn, wat naar dat je je zo rot voelt man. Hoe komt dat dan toch telkens? En dom ben je niet, je weet zat. En lijden heeft lang niet altijd met weten te maken.. ook dat klopt niet helemaal. Maar daar heb jij op dit moment allemaal geen bal aan. Jij voelt je klote. Inderdaad.. is er niemand met wie je even kan praten nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Gunn, je schrijft dat er zoveel mislukt, wat dan allemaal? Werk je niet meer voor de voedselbank? Gunn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Gunn, je komt binnenvallen, dropt hier een hele hoop ellende en reageert niet meer. Praat dan in ieder geval, vertel wat er gebeurt of gebeurd is dat jij je zo voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden