Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Volgens mij werkt het ook wel een beetje andersom. Dat je je gedachten door zo'n kaartje of tekst laat leiden. Dat zijn vrij onbewuste processen in je hoofd, waardoor je toch dat "Oh-ja" gevoel krijgt. Knap van die schrijvers van die tekstjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Zo, en nu ga ik aan de slag. Heb nog even verse koffie gezet, staat door te lopen. Ik wens iedereen een fijne dag. Laterrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Manipulatief zijn die kaartjes, je kan het op de een of andere manier altijd op jezelf betrekken. Slim bedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Von, werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Volgens mij heb jij nu drie keer koffie gezet, Yvonne. Lekker hoor. Ik zal even een euro doneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 moggeuh opnieuw voor de uitslapers, ha tante. Ach als je turkse tortel duifjes heb vin ik ook leuk en idd die stadse zijn erg, net idd als ratten. Jaap hier soms ook vleermuisjes, moet daar ook eens onderkomens voor maken, zou leuk zijn. Misschien onder het zwaluw-overkappinggebeuren, hoop dat ze snel terug zijn om te kijken of ze blij zijn met hun nieuwe ingang naar ouwe nestplaats. Bolllie leggen jouw kippen ook alleen overdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Originally posted by: JaapVolgens mij heb jij nu drie keer koffie gezet, Yvonne.Lekker hoor. Ik zal even een euro doneren.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen Jaap en Eline.Ja Tinus jij hebt het niet op vogels hé? Maar doe jij eens heel rustigaan lieverd. Niet ziek worden hé?quote> Ja dan zeker opletten, anders heb je zo opeens vogelgriepje te pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Was gezellig! Ik ga dingen doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Wat dacht jij Eline, ik heb natuurlijk gewoon een nieuwe patatje besteld. Dus had uiteindelijk 1,5 patatje op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 hé Drakie, jij ook een hele goeie morgen kerel. Hoeist met de heup van die lobus van je? Gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Nu pas Eline? "K dacht al er komt hier niemand bijna opgang door die koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ja DinDin doet het goed hoor, ze heeft zelf ook door dat ze moet oppassen gelukkig. Wel is er hier soort stoelendans eke dag om de bench heen waar ze inzit, alle honden willen erin, voor allemaal een vertrouwd "eigen" plekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Diesel, gewoon je huis laten verkrotten, vinden ze altijd wel een gaatje waar ze in kunnen. En scheelt weer in onderhoudskosten. Twee vliegen in een klap. Ik ga ook even wat anders doen. Fijne dag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Maar Jaap was al een behoorlijk krot aan het worden, zeker het dak is dat al, toen we het kochten helaas. Hebben wel ruimte in de schuur voor vliegende honden (tegen de vliegende ratten) ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Zo ik hebg NPK gebeld i.v.m. mijn draadloos netwerk en de storingen. "Ja mevrouw maar iedere provider heeft last van storingen bij een draadloos netwerkaansluiting":( Nou komen ze Donderdag een ander modum brengen, moet hem wel zelf aansluiten. Wat een service hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Nee Spikie je moet alles opnieuw instellen en de juiste kabeltjes op de juiste plaats doen, omdat de nieuwe modum een andere code heeft. Dus op de tievie ook alles veranderen. Tenminste dat is mij verteld. Och ik kom er wel uit hoor, als ik maar niet al te veel moet lezen. Zulk soort dingen moeten zichzelf uit wijzen. Maar ik baal er gewoon van, ik heb iemand extra laten komen en daar e50,-- voor betaald om alles in te stellen en nu klopt het niet, moet het nog zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ja Boll dat zijn ellendige dingen hoor, ik ook altijd ruzie mee , klopte het trouwens dat ik van jou een mailtje kreeg gister? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 goeiemorgen mensen even bijlezen mensen. Bol, ook erg veel ellende gehad door de KPN en ken nog wel 20 mensen de duurste ook nog! ik ben nu bij online en geen centje pijn. er zat een CD bij om het modem te installeren en dat was makkelijk toch deed ie het niet en moest de monteur erbij. wat denk je? Draadje verkeerd om bij binnenkomst huis, van ehhhh ja juist; de KPN- bedrading, waar ik nog wel elke maand apart voor betaal, die lag er al dus. anti-reclame maken mag toch wel Tactive? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ja Drakie ik had een mooi filmpje van iemand gekregen en dacht Die draak zal dat ook wel mooi vinden. Maar als je dat liever niet hebt, laat maar weten hoor. Oké Jane zal dat eens goed in de gate houden, als ik er nog ze veel last van heb, verander ik van provider. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Nee hoor Boll vind ik harstikke leuk, wist aleen niet of het bedoeld was of een spam of hoax, zl zo kijken, als zaagsel uit haarbos weggewaaid is, pff enorm veel palen zagen voor ut kippehok. Maar dat kan ik beter dan met modums werken ;-) of aardig blijven tegen providers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goedemorgen lieve allemaal, Tina beterschap hoor, inderdaad lekker stot vataminen en para, dan gaat het weer. Gaby, goed gedaan hoor. Ben een dagje vrij vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ach Hannah, wat een ellene toch allemaal. Nee, een bedankje kan er tegenwoordig inderdaad niet meer af. Dat zie je ook in het verkeer, even een hand opsteken als iemand je een dienst bewijst, niks hoor. Doe maar rustig aan meid, je hebt eerst genoeg gedaan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Zo ik ben weer thuis, en ik heb al een digiD code aangevraagd, daar weet ik pas sinds kort het bestaan van.... ik ben echt een kluns in dat soort dingen, je moet mij ook geen modem laten aansluiten hoor, kan ik niet. gister zat ik er gewoon even helemaal doorheen, en dan wil ik dus drinken, dat is dus nog steeds mijn reactie (al is het al minder) , maar vandaag gaat het allemaal weer beter, stapje voor stapje dat houdt het overzichtelijk, gister zag ik alleen die grote berg....... deed me denken aan dat liedje hello world ,what a different way i'm looking now van wizzard of Os geloof ik? krijgt ook inene een hele andere betekenis Noorwegen Jopie, heerlijk, nooit geweest, maar lijkt me prachtig, zo zou ik ook nog weleens naar de schotse hooglanden willen... en weet je wat zo lekker is nu? ik hoef pas om 15.15u de deur uit voor mijn werk, en het voordeel van alleen wonen is, dat ik nu heerlijk mijn bedje in ga, met een luisterboek en een kop thee, dat vindt ik echt het toppunt van luxe, klein kadootje voor me , omdat ik gister niet aan de zuip ben gegaan fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goeiemiddag allemaal. Sinds één dag weer terug op het forum, eindelijk, en nou is m´n laptop kaduuk Er komt een alarmerende pieptoon uit en kan niet inloggen. Op m´n laptop dan he. Heeft iemand hier verstand van? Wat moet ik nou doen? Nog te repareren of weggooien?? Is ook weer zowat... Alsof het zo moet zijn. O ja, en m'n strijkijzer is ook opeens kaduuk. Schiet ook niet op met allemaal mannen hier die overhemden dragen. Zo, dat ben ik effe kwijt. Simpel bekeken, als dit m'n enige problemen zijn, dan valt het wel mee, toch?? ;) Hannah, sterkte, vervelend dat je zo naar gevallen bent! Gaby, geniet van je dag, goed idee met een boek naar bed! Emma: net als jij ben ik ook vrij, lekker he zo'n daggie relaxen! Joop: jij houdt gewoon van je werk, dat is duidelijk, wie goed doet goed ontmoet! Hou het warm daar op die camping! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden