Spring naar bijdragen

Donderdag 19 april 2012


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zojuist bevestigd. De definitieve vertrekdatum is zondag 6 mei. Vandaag krijg ik het ticket binnen. Dit moet ik zelf betalen en dat wordt binnen 10 teruggeboekt.

Ik ga nu bezig om een advertentie te plaatsen voor het verhuren van mijn huis voor 2 maanden. Altijd handig als ik daar geld voor binnenkrijg. God zij dank kan ik het huis nu verhuren omdat het zo goed opgeknapt is. Maar hopen dat ik een fatsoenlijke huurder kan vinden.

Het is nu allemaal wel anders. Want nu moet ik allemaal dingen gaan regelen. Verzekering, contactpersoon op de hoogte stellen, voor de planten en vissen een onderkomen zoeken, nog wat kleding (een huispak) kopen, een overloopstekker. Kijken of ik de auto ergens kan stallen. Nu okay..... er is weer een doel in mijn leven.

Overigens..... slechts 1 vriend weet dat ik naar een afkickkliniek toe ga. Voor de overige mensen (zijn er niet zo veel) werk ik bij een vrijwilligersproject in Zuid Afrika. Een bewuste keuze van mijzelf.

Ik zal een Zuid Afrika Draad gaan maken en daar wekelijks een verslag in gaan neerzetten.

Oh ja, verder is bloed geprikt. Alles okay, alleen veel witte bloedlichaampjes, maar ja, dat is met de infecties van het gebit logisch.

Lekker voel ik mij verder nog steeds niet. maar dat is okay.

Gestopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt Bor.

Altijd maar zorgen dat het de omgeving aan niets ontbrak en als je het zelf moeilijk had, dan niet praten ofzo maar drinken om die rotgevoelens maar weg te maken.

Ik kwam ook nooit voor mezelf op want wie ben ik? Alleen maar lastig immers als men rekening met mij moest houden, ik verzoop het later wel weer.

Wat dom eigenlijk,want mijn omgeving houdt juist graag rekening met mij en praten over onrustgevoelens brengt ons immers veel dichter bij elkaar.

Dan zoek je samen naar oplossingen.

Nu begrijp ik pas goed hoe wanhopig mijn omgeving dan is. Eerst weten ze niet wat er aan mankeert en dan kunnen ze niets met je bespreken omdat er met dronken mensen niet te praten valt.

En wat een zielig gedrag ook.

Ik hoop zo dat deze gevoelens blijven bij mij en dat het goed blijft gaan.

Iemand schreef eens: remember your last drunk. Iets van de AA ofzo.

Nou, die onthoudt ik wel, man, man man, ik was er bijna niet meer geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat bedoel ik ook niet, ik wist ook geen andere oplossing dan te gaan drinken, daarom deed ik het ook.

Ik bedoel met zielig niet dat we zielig zijn hoor begrijp me niet verkeerd.

Met zielig gedrag bedoel ik dat er tegenslag is en hup, aan de drank.

Alsof er geen andere oplossingen zijn.

Ik ben toch geen haar beter?

Nu ik heb besloten om de drank de rug toe te keren moet er een hele hoop veranderen en daar is een hoop moed voor nodig. Moed om het op een andere manier te doen, om alles om te gooien in je leven en rotgevoelens te accepteren en te uiten.

Alleen dat al is een dagtaak.

En er komt nog veel en veel meer op mijn pad en ik kan het niet alleen want daar heb ik hulp bij nodig, hulp die ik ingeschakeld heb.

Dus zielig zijnwe echt niet, we wisten alleen niet om te gaan met negativiteit. En dat gaan we nu leren.

Heb ik het nu beter verwoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hier eindelijk weer internet.

"Mevrouw u hoeft alleen maar een paar kabeltjes eruit te halen en dan is het gepiept."

Ja m'n zolen zeg, wat een gekooi, alles opnieuw instellen, codes opnieuw invoeren Bellen en nog eens bellen, en ja hoor ik heb uiteindelijk weer alles goed.

Nu nog maar hopen dat het internet niet weer iedere keer uitvalt, anders denk ik dat ik heeeeel boos word.

Gestopt spannend hé? maar het gaat goed komen hoor. Blijf in jezelf geloven.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em:present: We zijn zo lang gewend om, als we spannningen voelen, dan te grijpen naar de drank. Dat is er niet in een x uit. En inderdaad we moeten leren om op een andere manier met deze spanningen om te gaan, en dat gaat niet zonder slag of stoot, daar is inderdaad moed voor nodig, en naarmate we meer geleerd hebben om op een juiste manier met die spannningen om te gaan, groeit ons zelfvertrouwen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stuur je binnenkort wel een geil

fotootje hihihihiih;)

ja gaat goed, eet ook belachelijk

veel, echt een nieuwe verslaving.

verbrand veel, maar zit nog steeds

wat puppy-vet onder het naveltje.

dit zal weggaan, wanneer ik de

taartjes en spareribs laat staan

ohohohohohohoh..

hoe gaat het met schilderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor coco

schilder of sloop af en toe

een muurtje.

heb weinig geduld

lijkt me wel leuk om te kijken

wat voor creatiefs er dan uit

komt..

bedoel als ik zou schilderen

zou ook niet weten wat

te schilderen

misschien een mooi naveltje?

fijne middag all..

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...