Gestopt Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Mijn grootste zorg is: hoeveel schade zou ik hebben aangericht aan mijn lichaam? Hebben jullie dat ook?quote> Ja, heb ik wel. Ik merk donders goed dat er schade is aan mijn lichaam....... maar het schijnt ook een enorm herstelvermogen te hebben. Ik moet nog wennen aan wakker zijn in het lichaam.Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Ik weet niet of iets in te halen is. En of dat moet. Wat ik wel merk, nog steeds, is dat ik geconfronteerd wordt met mijzelf, mijn beperkingen. Ik was er altijd stellig van overtuigd dat ik bier nodig had om een feest leuk te maken. En om makkelijker met mensen te kletsen. En dat werkte ook tot op zekere hoogte. Want ik ging te ver en dan wordt je weer a-sociaal. En later wilde ik altijd na een feest nog even alleen drinken. En nog later ging ik eerder weg om alleen te drinken. (En toen dacht iedereen, het gaat beter.) Maar ik dronk eigenlijk altijd. Zo van een uur of vier, vijf. Want dan werd het gezellig. (Ik woon in een woongroep.) En toen ik in de flat woonde, samen met mijn vriendin, begon ik vaak al tijdens de lunch. En dan zorgde ik er voor dat als mijn vriendin thuis kwam ik aan het koken was met een biertje erbij. Zo leek het allemaal nog heel redelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 @Jen, dat waren twee pagina's rondom etenstijd, eigenlijk weet ik zelf ook niet waar het over gaat... (en Lenie , weet jij het nog?) maw; nergens over dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 @Jaap: toen ik eenmaal zover was dat ik er voor negenen 's ochtends al eentje nam, ben ik toch maar eens goed na gaan denken. Het stadium van biertjes bij het koken en voor- en nadrinken was ik toen al mijlenver voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Over liefde gesproken: een ding heeft de alcohol nooit aangetast... dus... tot morgen *grijns*! Bedankt weer allen, voor de lovende woorden. Ik waardeer dat enorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Nou, dan is de schade toch beperkt gebleven Fourchan. Ik zelf vind het nuchter leren leven toch de grootste opgave. Het lijf doet het nog, dat is mooi meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Originally posted by: elineMoet jij de honden uitlaten, of doet dat lieve kind van jehet inmiddels elke avond?quote> nops... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 @Spike, @Fourchan, leef de liefde ! en voor iedereen ;sogni d'oro.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Dat klinkt niet zo positief. Mijn lijf is volgens mij prima in orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 @Lenie, helas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Originally posted by: eline@Lenie, helas....quote> sja?komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Originally posted by: jopiewas ik ook vroegerdaarom een deel kapotgezopenmaar dat was het ook nietquote> Ok, ik heb het verkeerde deel kapot gemaakt dan, had het piekerende deel moeten treffen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Zo het lijkt wel of ik in de jaren 80 aan het internetten ben. Of op een camping. Nou ja het is ook bedtijd dus allen welterusten. En voor degene die zich nog aan de vleselijke liefde wagen, geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 bij mij is het de overgangs Alzheimer hoor, met een vleugje Korsakov misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 ECHT NIET!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 lama:D bedtijd dus, ik word melig slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Originally posted by: jane4lama:Dbedtijd dus,ik word meligslaap lekker:lips:quote> heb je die beesten weer.. hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 truste.... xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 sorry Spud....kon het niet opbrengen om alles te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 ben moe,,,duik er in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden