BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Maanden????? Zolang hoeft het echt niet te duren hoor:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Hoor wie klopt daar kinderen , ik zal eens even vragen naar zijn naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Naam-loze vennootschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 relatie en liefde horen samen te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Gaan tezamen naar de mediator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 kiezen wat je wel of niet hier schrijft is soms ook moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 moeilijk is ook maar heel betrekkelijk en persoonlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Persoonlijk hou ik niet zo van die uitgesproken vooroordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 vooroordelen zijn menselijk, je houdt toch wel van mensen mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Hopen moet je ergens anders doen...zegt mn Mem altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Altijd houden van is ook een plaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 plaag jij nooit dan Bammetje? dat geloof ik niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Niet, nooit, nooiter, nooist, niet plagen, heus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 wel, wel, wel, als jij niet meer plaagt, wordt t hier een stuk saaier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Reageren op Pietje parel is altijd een grote uitdaging en sinds zij erbij is doen we dan ook onze uiterste best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Bewust zijn van alles om je heen valt beslist niet mee en brengt soms verrassingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Rustig reageren gaat me niet gemakkelijk af, al doende leer ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 genieten zit m in kleine dingen, je moet ze alleen wel zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 zien we ondertussen wel veel meer deelnemers aan de woorddomino verslaafd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 worden allemaal snel verslaafd, van een verslaving, komt een verslaving, zeggen ze wel is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Is dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Zo waar als ik Francesca heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Heet ben je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Wellicht een beetje koorts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Koorts? Nee, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden