lady jane Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 jongen jonge wat een bruine kop heeft die Jaap toch gekregen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 zeg dat wel ik lijk wel een brilaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 brilaap getransformeerd tot briljaap:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 HUH ????? briljaap ken ik die dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Dan eerst maar even uitpluizen typfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 uitpluizen hoe het nou toch komt dat ik de domino bijna heb laten stuiteren, gelukkig heeft Jane ingegrepen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 ingegrepen met zachte hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 ...hand in hand, de kameraaaaaaden, hand in hand, voor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Voor AJAX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Ajax, dat poetsmiddel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 tocht het bij jullie ook zo als Jaap AJAX roept? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Jane snoept er liever een t bij dan dat ze roep weg laat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 laat er geen misverstand over bestaan, ik ben wat betreft voetbal neutraal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 neutraal voel ik me zelden of nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Nooit gedacht, dat interesseert me nou helemaal niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 niets of niemand gaat mij nog aan de drank krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 voorspelbaar is ook dat morgen weer een nieuwe dagdraad geopend wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 wordt het niet eens tijd om op te staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Aan jouw verzoek is inmiddels door velen voldaan hoor Jaap, goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 staan ik toch alweer een uurtje op mijn benen op deze zaterdagmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 zaterdagmorgen is hier nog heel stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 stil ook hier bij mij op de buurt tot de kleintjes van de buren zo naar buiten komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Komen hier niets tekort met hun ipods, moderne jarigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 jarigen vandaag zijn o.a. Danielle Overgaag en Ruud Krol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Krols is een ander woord voor bronstig, hitsig of loops, tsja... het voorjaar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden