Jaap Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 gelijk zelf wel op een zwijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Zwijn doet me denken aan Obelix, dat was een aardige jongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 jongen doen zwijnen heel aardig, gelukkig hebben ze veel tepels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Tepels zijn technisch gezien een soort ventielen, ze worden echter zelden zo ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 ervaren mannen hebben daar verstand van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Van ventielen heb ik verstand als we het hebben over luchtbedden en fietsbanden en de pakken koffie van een bepaald merk, hoewel het meer is dat ik weet hoe het werkt dan dat ik er echt verstand van heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Heb ik ook niet maar Wikipedia zegt: Een ventiel of klep is een technisch mechanisme om de stroming van een fysisch medium te besturen, door deze ongehinderd door te laten of geheel te blokkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Keren we maar weer terug tot de orde van de dag: het weekend hier is weer voorbij en een nieuwe week wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Wacht eens even................ Het weekend is wel voorbij maar het is hier wel VAKANTIE ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Vakantie, wat is dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 ? ? ? Dat is, normaal gezien, GENIETEN ! ! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 genieten kan ik pas echt weer als ik niet drink........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Drink en, daar heb ik het ook weer voor een hele tijd mee gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 gehad heb ik het er ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Mee doen in deze carnavalsgekte betekend meestal veel drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 drinken mag, maar dan liever zónder alcohol, alhoewel me dat best moeilijk lijkt als je dat mss gewend bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Ben je eenmaal gewend aan niet drinken dan ben je van je probleem af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 afblijven dan maar van die alcohol en lekker verder met de polonaise! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Polonaise is nu aan de gang hier in vele cafees in de stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 stadium zijn wij hier voorbij, maarja, wij zitten dan ook ver boven de rivieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 rivieren kun je oversteken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Oversteken is linke boel dus maar goed uitkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 uitkijken doen we zeker, naar de lénte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 lente is het over een maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 maand na maand na maand wachten we al op die lente, alhoewel de winter toch ook heel mooi kan zijn :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden