Teveel Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Vrijheid is een ander woord voor niets meer te verliezen hebben volgens Janis Joplin, en dat heeft ze volgens mij goed gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 gezien heb ik haar nooit, gehoord des te meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Meer wil ik nog wel van haar horen, haar bede om een Mercedes en een avondje stappen, haar ballade over Bobby McGee, geweldig mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Mens, wat kon ze toch goed zingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 zingen zal ik hier maar niet doen want dan sluiten jullie allemaal spontaan af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Toen was alles nog heel gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Gewoon is het nooit, gelukkig maar ander zou de wereld er saai uitzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 uitzien naar morgen,dan gaan we lekker een weekje weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 weg van alle dagelijkse beslommeringen, zalig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 zalig is inderdaad het juiste woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 woord zal ik houden als ik zeg dat ik ADB blijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 blijf ik voortaan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ook jij behoort dus bij de droge:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 droge dagen ga ik alleen nog maar tellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 tellen doe ik al niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Meer en meer respect krijg ik voor je Desi, het stadium van dagen tellen al voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Het stadium van tellen ben ik ook voorbij, alhoewel, stiekumpjes toch nog wel eens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 eens komt er een dag dat ik blij ben dat ik niet meer drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 dat ik niet meer drink daar ben ik ondanks alles toch heel blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 meedoen met het laatste woord en één zin, toch Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Tina? oeps verkeerd, neem mij vooral niet kwalijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 kwalijk kan ik jou niks nemen, ken je goede bedoelingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Bedoelingen van Tina waren zeker goed want bij sommige domino's mag je ook beginnen met het laatste stuk van de zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Zin in lekkers heb ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden