lady jane Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 trapt Sailor me daar toch vanmorgen in het geluk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Geluk is geluk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Hebben van zo veel fijne vrienden is een geschenk uit de hemel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Hemeltjelief, wat ben ik chagerijnig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Chagerijnig lieve Bam??? Maakt het weer een beetje goed? Of een heel klein op je wang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Wang, pang, vang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Vang je mij op, vangen jullie mij op? Dan probeer ik er te zijn om jullie op te vangen, met elkaar en voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Elkaar door dik en dun steunen is mijn uitgangspunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 uitgangspunt voor vandaag: genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Genieten van een lekker glaasje fris kan net zogoed als van een glas champagne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 champagne heb ik nooit lekker gevonden, alleen maar duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Duur kan het je te staan komen als je zou rijden met drank op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Op is het op een gegeven moment, dan kap je er mee, dan heb je het gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Gezien mijn ervaringen stop ik er maar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 mee doen met het feestdagenpact is een stukje zekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 zekerheid krijgt niemand, maar folle lok en seine gewenst voor alle zwoegende danwel gemakkelijkgaande kransgenoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Kransgenoten zijn mensen die kerstkransjes erugh lekker vinden en speciaal voor dat doel een krans clubje hebben opgericht zodat zij hun hobby met velen kunnen delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 delen kunnen van leed kan erg opluchten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Opluchten is een raar woord om mee te beginnen, dat gezegd hebben is een opluchting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Opluchting hier dat het nieuwe jaar begonnen is en de feestdagen, hoe gezellig ook, weer achter de rug zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 zijn we weer klaar voor nog een jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Jaar na jaar maakte ik goede voornemens om niet meer te drinken, dit jaar is al goed begonnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 begonnen met stap/dag 1 aan een hele lange wandeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Wandeling, moelijk om mee te beginnen, gek is dat. Het ene woord is moeilijk als werkwoord zoals "opluchten" het andere juist als zelfstandig naamwoord zoals "wandeling". Dus eindig ik, en moet automatisch de volgende beginnen met iets wat dit in mij opriep: verwondering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Verwondering wekt het in mij op zoals jij je zinnen kunt samenstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden