Kohtje Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Koh de Vloh werkt vaak ook en als hij niet werkt moet ie bezig met herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Herstel: moest met rijmelarijtje beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Herstel is erg belangrijk voor 'ons', ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Beginnen met het laatste woord, dat is de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Bedoeling is duidelijk, maar je gaat nu zelf ook de mist in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 In de mist ging ik inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Inderdaad, goed lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Gegeven is iets waar je mee kan gaan verder denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Denken moet je aan een paard overlaten want die heeft een grotere kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Edeldier doet me denken aan een edelhert, maar dat is weer een stom woord om mee te eindigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 eindigen is altijd naar, dat moet op een goeie manier gebeuren, anders krijg je dr last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Van Witte word ik vaak heel vrolijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Stryd heb ik nog altijd met mezelf over waarom ik weer de fout ben ingegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 winnaars worden valt nog niet mee met alle levensstormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 levensstormen blijken nooit te gaan liggen, waaien alleen steeds uit een andere hoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Hoek voor hoek ontdekken, een plek gaan geven en je eigen integriteit hoog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 uitleg is hier wel gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Gewenst is de komende vakantie, hoe kort ook ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Ook dat kan heel prettig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Zijn we het er over eens: vakantie moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Moet eigenlijk wel ja, maar kan niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Haar adviezen zij altijd duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 duidelijk ook dat we het hier als spel gebruiken zonder stekeligheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Stekeligheden vind ik niet nodig en doe ik niet aan mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Eens zijn is toch wel veel relaxter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden