lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 jaartje verder en je herkent je oude gedrag niet eens meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Jaar van nieuw gedrag, ging dat over vieze woorden Witte, en waren er dat er zoveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Meer zielen over 1 bericht geeft meer vreugd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Vreugd is dat ik zo meteen in mijn warme bedje lig met een gruwelijk boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 vreugd is lastig om mee te beginnen, als ik mijn antwoord op jou vraag wil geven Cathy, want het antwoord is nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 nee ik blijf niet meebabbelen, maar bedankt voor het vragen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 vragen had toch ook iets met overslagen van doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Doen of laten, de eeuwige tweestrijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tweestrijd, de keuze om linksaf of rechtsaf te gaan is vaak een kwestie van richtingsgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Richtingsgevoel zegt dat ik vooral rechtdoor moet gaan, maar nu en dan best even een zijpaadje in mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bereikt is nu weer een moment van uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 plakken en knippen vinden kleine kindertjes het leukste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ziet mijn oog weer een spreekwoord, ik zoek nog steeds een boek waar de herkomst van spreekwoorden in te vinden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bestaat misschien wel, maar ik heb nog geen goede kunnen vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Vinden we Jannigje niet helemaal TOP met haar megaprestatie van ... 131 dagen!? (zeg ik het goed?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 goed genoeg als je goed hebt geteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Geteld heb ik goed, dat durf ik wel te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 zeggen we: op naar de volgende 131! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 131 is een heel eind hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 hoor apparaat kun je binnenkort misschien bij Sara kopen als je een met korting wilt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wilt u niet liever uw gehoor behouden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Zet je alles op een rijtje en je komt tot het goede antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 antwoord van mij is dus.... den Nina se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Laat ik nu te laat zijn zijn om te zeggen moeilijk se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Se nu ben je me weer voor , ik verdwijn ook in the blue ne! (:heart;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden