smart Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 It is een sector waar flink geld wordt verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Toe maar, maar we zijn toch ook mensen met een A probleem en dat wordt soms pijnlijk duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Duidelijk is dat er grote verschillen zijn in empathisch vermogen, maar ook in reflectief vermogen, kijken naar jezelf dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Is t zeker denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Zo is zelf reflectie idd. het beginvan empathie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Respecteren gaat wel,aangeven vaak moeilijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Logeetjes wisten idd. door mijn lak aan grenzen aanduiden niet meer wat kon of niet kon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 kon t maar teruggedraaid worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Gespeeld heb ik ooit een rol in een toneelstuk, lang geleden, erg leuk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Doen zou je dat meer en weer beter Janni,theater is goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goed voor de mens is het om te spelen en ook te zingen, dat laatste ga ik nu maar weer even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 doen dan en niet steeds op t draadje schrijven, want dan gebeurd er niets;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 niets is tevens alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 alles is wel heel veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Veel is minder dan heel veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 In alles wat teveel is lijkt het op chaos en dan krijg ik behoefte aan overzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 ordenen, niemand wil met dit woord verder schijnbaar, omdat het niet te ordenen valt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 zie ik het nou goed, heb ik zomaar 4 op een rij, zoals pp het bedoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Bedoeld waren er 4, maar dat was helaas maar van korte duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Is soms best lastig als je niet tot een ander kunt doordringen, ik weet er alles van, dat geeft een gevoel van machteloosheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Kiezen voor het woord onmacht, zou me meer aanspreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zit daar vast iets van jou bij, maar dat zeg je natuurlijk zelf al wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 wel laten we het maar niet over machteloosheid hebben, kan ik niet uitstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 gaan we manipuleren afleren en open mind hebben aanleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 aangeleerd nieuw gedrag heb ik wel voldoende gehad door de tactussen dit jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden