Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Haha I know, sorry Alf;).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Met welk woord moet ik hier nu beginnen? ' Jezelf', 'alcoholholdebaasforum' of ' Alf'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Alf zegt: je mag zelf kiezen Ping, alhoewel, het is nu dus 'Ping"! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bieden is het meest nare woord als het aankomt op slavernij.(Of moeten dit alcoholgerelateerde zinnen zijn?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Slavernij komt niet voor hier, je mag vrij schrijven wat je wilt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Mee willen drinken is een van die dingen die het (ex-)alcoholisten soms zo moeilijk kan maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 maken we het gemakkelijker door de eerste niet te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 nemen we wat minder en geven we wat meer dan zou de wereld er al weer een stukje beter uitzien, concludeerde zij in een nochtans spontane filosofische gedachte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Gedachte is heel mooi, moeten we het ook in praktijd toepassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Toepassen doet mij meteen denken aan formules van scheikunde, natuurkunde en wiskunde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Wiskunde.... wat ligt dat ver achter mij, lijkt de oertijd wel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Wel: het is toch geweldig dat je hier over van alles kunt komen kletsen op dit forum en er zelfs wiskunde om de hoek komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Sta stil bij hetgeen je al verworven hebt, en niet bij hetgeen je nog moet verwerven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Gevoel van meligheid heeft mij overvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Overvallen moet je aangeven, van meligheid kun je koekjes bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 zijn er nog meer mensen die nu al omvallen van de slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 slaap heb ik zeker, maar het wordt niks vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 slaap Tortje slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 slaap had ik nog even uitgesteld omdat ik nog even op een pb-tje zat te wachten dus nu kan ik eindelijk tevreden mijn oogjes voor de nacht sluiten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Sluiten we onze ogen Torti, en wensen wij elkaar welterusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 welterusten heb ik net ook gewenst aan de achterblijvers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 achterblijvers zijn morgen misschien de voorlopers zoals op de draad van vanmorgen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Vanmorgen heb ik toch weer een beetje het A.J. Kwak gevoel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 gevoel van: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Gebruiken van die woorden betekent dat je overdrijft en neigt tot zwart-wit denken; het allemaal groter maakt dan het eigenlijk is, maar er zijn vast ook wel uitzonderingen, bv 'ik drink nooit meer'.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden