will Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Voor deze dag heb ik voorzien om niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 drinken zul je toch moeten vandaag al is het water:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Water is best lekker, ik begin er zelfs verschillende smaken in te ontdekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ontdekken dat de alchol vergift is, was voor mij een openbaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 openbaring is een proces waar in een god zich bekend maakt aan de mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 mens zijn en je dat beseffen houdt ons nederig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Gebruiken van deze woorden neigt naar een bepaald beeld van hoe het hoort te zijn,liever volg ik de impuls volgens natuurlijke wegin alle bescheidenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 bescheidenheid is toch iets anders dan nederigheid in mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 ogen ten hemel en me humble voelen, meer klein dan nederig mag het zo wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wel blij ben ik dat ik eindelijk weer eens gezongen heb vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Vandaag zong Jannigje een toontje lager; of was het hoger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 hoger of lager maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hallo allemaal, heb een tijdje niet geschreven maar kom ook eventjes binnen wippen.Hoe gaat het met iedereen hier?En welkom alle nieuwkomers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Pfff, dacht dat ik op de dagdraad zat, ahum, ouderdom komt met.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ouderdom komt met gebreken volgens het spreekwoord, maar het komt soms ook met wijsheid en mildheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Mildheid heeft niets met je milt te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 maken we het soms niet te bont? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bont is iets waar ik een hekel aan heb. Als je weet wat een dierenleed daar achter zit ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 zit ik ook niet op te wachten iets van bont of dierenleed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 dierenleed is niet te verdragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Anders als ingetogen niet het juiste woord blijkten je eerst moet roepen voor de kudde wakker wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Denkt alles te weten wat ik ook al had bedachtof eerder gezien, het moet eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Genoeg om aan te werken dus, je sprak tegen jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 -Verkeerde thread- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Je zit op de Domino Ping.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden