zoermuis Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Vakantie zit er niet in dit jaar:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Jaarlijks heb ik een paar weken vrij .... en gewoon helemaal niets MOETEN vind zoooo heerlijk, eigenlijk fijner dan al dat gejaag van te voren en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Zo zitten we in zak en as, raken gestresst door die gejaagheid, en zo vinden we het heerlijk om ons wat gejaagd te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 voelen is nooit verkeerd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Verkeerd is een lastig woord, want wát is nu precies verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Wordt er gelukkig nog door iemand een inspanning geleverd om met dat woord iets moois te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 doen we toch maar mooi steeds met ons allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Allen voor 1, 1 voor allen, of was het andersom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Laatste woorden zijn idd. heel erg grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Grappig is iets waar je om moet lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Lachen doe ik graag, vooral met mensen die dezelfde humor hebben als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ik heb een zeer droog/zwart gevoel voor humor, daar moet je van houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Houden, voelen, IK doe ze allebei even graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Graag eerst voelen en dan pas beslissen of ik het/ze houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Compliment houd ik graag in ere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 niet omdat het niet gemakkelijk is PP, maar omdat het niet fout was:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Was men oprecht en kritisch in de lange winter, men blijft het tijdens warme zomerdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Voor vandaag weer veel gekoelde watertjes voor mij of warme thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Thee die je koud laat worden kun je aanvullen met wat sap; een heerlijke dorstlesser met een bite, grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 bijten doe ik ook niet hoor PP, het sloeg op die onidorc reclame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Reclame de hele dag van A. verafschuw ik, het gebeurt zelfs tijdens sport. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 De stastskas kan me gestolen worden, ze verdienen genoeg aan alcoholisies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 gaat de dominodraad weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden