Tortilla Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Wilt loopt los rond, of is dat Wild? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Wild loopt van nature los, maar van veel dieren wordt hun leefgebied bedreigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Bedreigd worden gebeurd tegenwoordig zelfs op het schoolplein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 schoolplein is een hele onveilige plek voor veel te veel kwetsbare kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Kinderen die kwetsbaar zijn worden vaker gepest en zullen daar later in hun leven veel last van houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 houden en nog meer houden van hen, misschien kan dat wat helen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 beter als die idd gebruikt zouden worden ipv stof te vangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Vangen we allemaal wel eens woorden op die niet zo bedoeld zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Zijn wij beschaafd genoeg om nu en dan naar elkaar te luisteren of gaan we gewoon door waar we mee bezig waren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Waren we maar zover... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 zover het oog reikt en nog verder gaan wij door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Door ECHT stil te staan bij onszelf... en onze schaduwkanten.... hoe pijnlijk dan ook, kunnen we erg veel leren, stap voor stap.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Stap hoeft niet groot te zijn.... hele kleine stapje kunnnen ook: een draadje per dag maakt een hemdsmouw in het jaar zei mijn grootmoeder altijd al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Al lezende bedenk ik mij of ik nog filosofisch ga zijn vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Zijn zonkant overbelichten neemt wellicht ook meer schaduw weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 wegstoppen van je schaduwkant is ontkenning van een van je krachtigste talenten; niet je schaduwkant is negatief maar hoe we ermee omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Omgaan met de opmerking van PP kan ook heel goed; en er niet teveel mee bezig te zijn en te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 zoeken doe ik m nooit, maar kom ze voortdurend toch tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tegen zoveel wijsheid kan ik niet op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Op naar de sterren en daarvoorbij!!!!!(Buzz Lightyear) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Horizon is waar de zee de lucht kan raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 *verwijderd door de moderator* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Fleurtje is ook in mijn gedachten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Gedachten zijn bij Wilrijk wiens bericht zojuist is gewist door Tactive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden