Tortilla Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Nederland heeft net gescoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 eruit met Brazilie en erin blijft ORANJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 ORANJE BOVEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Boven = Boppe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Dialect; laat ze het maar niet horen, de Friezen beschouwen hun taal als een echte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Bij mij is het nu 35* C boppe, en NEEEEN DAR, HET IS EEN TAAL, GEEN DIALECT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Dialect, het Fries, hoe is het mogelijk, je reinste waandenkbeeld!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 waandenkbeelden zou je krijgen van deze hitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 foutje moet kunnen, trouwens onwetendheid is niet fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Verder helpt het je inderdaad, je hebt weer een heel belangrijk feit geleerd, leuk toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 eigenwijze is ook mijn handelsmerk, inclusief vele fouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Fouten maken en daarvan leren zou mij inmiddels tot een wijs mens hebben moeten maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Maken we vandaag maar eens geen fouten en dubieuze opmerkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Opmerkingen over dialect of taal hou ik zelfs bij 40 graden van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Van wat ik nog een mopje ken, wie weet wat een dom blondje doet als ze het koud heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 de airco uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Gaan er nog mesen raden of zal ik het zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Weet het niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 NIet gedacht aan domino in eerste instantie, dom en blond maar hier komtie dan: in een hoek gaan zitten............. daar is het 90 graden....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Is Yvonne helder in het oplossen van domme blondjes grapjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Doen wat niet mag is soms best leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 kraken ze mijn rug dan heb ik weer meer lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 wel eens gehoord van mensen die wel van de lucht leven Dar en er wel erg veel bij mediteren ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ook crypto's vind ik leuk Dar, heb jaren een boekje naast mijn bed gehad... werkte prima als slaapmiddels, tegenwoordig lees ik detective's... val na een paar bladzijden heerlijk in slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hard nagedacht hier, maar weet niet precies wie D is en wil het niet weten ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden