Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 7.30 is ook al weer verleden tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Genieten kan ik toch zo hard, van alles en iedereen om me heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Heen en weer net als twee stappen voorwaarts en eentje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Past jou die schoen, wordt me wel eens gevraagd, maar dat vergt toch wel heel veel zelfinzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Schoenen in de juiste maat zijn nodig anders gaat de zaak knellen en wordt het lopen erg pijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Vaak denk ik echt dat ik alles onder controle heb, maar af en toe realiseer ik me dat ik niet gewoon littekens heb , maar ook korsten op wonden, en dat die wonden zomaar kunnen openspringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Openspringen doen ook 'zaaddozen' .... en daar komen de mooiste bloemen uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Uiteraard had ik dit alles liever in één berichtje gezet , maar dat kan niet ... wil gewoon nog even vertellen dat ik weer bezig ben mezelf op de rails te zetten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 lidtekens kun je goed onderhouden en eren hoe je ze kreeg: ze hebben je gevormd tot wie je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Bent u soms ook klaarwakker 's nachts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 's Nachts slaap ik goed maar 's ochtends ben ik klaarwakker samen met de eerste vogeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Vogeltjes maken mij ook meestal wakker, heerlijk, een leuker wekkergeluid kun je je toch niet voorstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Voorstellen dat ik eens een nacht goed slaap doe ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Slapen wil bij mij helaas ook niet lukken en dat ondanks de ontspanningsoefeningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ontspanningsoefeningen maken juist dat ik zomaarl in een heerlijke slaap weg glijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Rustig nu de boel afsluiten ... lekker slapen tot de wekker morgen weer gaat, gewoon dus als altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Altijd niet, maar voor morgen moet ik ook een wekker zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Wakker voordat de wekker gaat ben ik meestal ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Mijzelf meer of minder vertrouwen is misschien niet de vraag, gaat het niet meer om je innerlijke klok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Klok vertelt mij dat ik nu een beetje tempo moet gaan maken, werk wacht op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Mij staat er vandaag een internationale dag te wachten met een interland tss. nederland en japan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Japan, tsja, ik vind het heel veel vervelend voor je Nien, maar ik hoop toch dat Japan wordt ingemaakt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Lezen hier kan mijn humeur soms doen veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Veranderen van mijn gedrag is in de (nabije) toekomst erg belangrijk voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Natuurlijk moet ik op zaterdagnacht weeral werken in dit é"'('²&"é('§è( weer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden