witte Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 arreslee kan gelukkig ook voortgaan op zomer banden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Banden met jullie wil ik nooit meer kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Kwijt of rijk ? Volgens mij zag ik een mooie aPPel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 aPPel voelt zich bij opzichtigheid heel goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 goed voelen doe ik me ook, na een lekker dagje saunaaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 saunaaien is iets wat ik kan aanbieden, het is onze core business Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Saunaaien heb ik ook wel veel zin in, zal morgen wel dicht zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Sau de we samen een nieuwe outfit naaien voor PP die zich heeft vermomd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vermomd heeft ze zich misschien, maar ze is gelukkig niet verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Verdwenen is ze ze niet zag ik, allez PP nog ene voor het slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Gaan met die banaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Prima indien ik zo gauw mogelijk op vakantie vertrek. God, wat heb ik (wij) het nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Nodig blijft het om ook daar op te gaan passen en je in te houden Wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Wil wil wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wel willen en niet toegeven, moeilijk gaat ook en moeilijk zal het zijn, maar ik neem dit forum mee en vecht tegen het drankfestijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 festijn wordt het pas echt als we de drank links of rechts of beter nog: achter ons kunnen laten liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 liggen we meteen lekker nuchter in ons bedje daarna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Had ge voor dat ge op vakantie gaat een goed plan dan kunt ge het drankfestijn vast beter weestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Aan lekker slapen heb ik geen gebrek als ik de eerste laat staan, mensen kinderen wat slaap ik dan heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Heerlijk slapen is sowieso al moeilijk als je onrustig van aard bent maar met kids die Maaaaaaaaaaaaama roepen om 5 minuten........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wel waar natuurlijk maar heb het soms toch moeilijk om die 5 min. aan elkaar te plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 plakken, bleef ik vroeger altijd na feestjes en na te veel drankjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 drankjes kon je vroeger bij de dokter krijgen als je er verkouden was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Was en zijn we hier allemaal, verkouden, waar blijven de goede oude medicijnen? Los het nu vooral op met gember, honing en citroen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 bed in, na een saunarondje, ook niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden