smart Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 zijn we hier dan denken we niet aan alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 alcohol vertroebelt het geheugencentrum, meer dan mensen lief is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 wel aanpassen, niet aanpassen, toch gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 niet alles op jezelf betrekken wat ik zeg pp, en ik moet mn grote mond houden in dit dwanghek spelletje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 spelletje, wie legt me de regels uit van de zin van het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 leven is volgens mij iets waar je elke dag in blijft leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 zelf bedacht PP? ik vind m mooi(ook mooi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 vond je emo er nu achter geweldig, we leren wel in dit spel(Aanpassing ik had een verkeerde emo gebruikt, grr ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 spel-en is prachtig, maar 't is geen real-life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 ik vind dat een dooddoener voor sommige mensen is dit wel degelijk real life, de pc is niet voor niks toegevoegd aan onze leefgebieden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 leefgebieden hebben we overal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 overal heb ik nooit gedragen, vond ze lelijk net als die broeken van nu, met het kruis op de knieeen ook zo verschrikkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Verschrikkelijk, is hoe sommigen onder ons steeds weer moeten strijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 strijden, doe je vaak alleen zelden samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Voelen meer mensen zich niet echt op hun gemak bij., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 bij praten over algemene zaken gaat het beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Tijdperk is iets dat komt en gaat en waarin we mee moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Opgegeven worden soms de goede bedoelingen van iemand, waarbij men niet tussen de woorden kan doorlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Is en blijft toch ook mijn verwondering over harde uitspraken die vrouwen kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Doen van harde uitspraken is blijkbaar niet geslachtgebonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 In onze wijsheid zit tevens veel verantwoordelijkheid, maar kunnen wij ons er aan houden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 groter worden onze kansen, naarmate ook het (zelf)vertrouwen groeit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Groeit de hoop elke dag, of groeit de wanhoop ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 wanhoop niet er komt weer een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dag dag, met minder mooie dingen, laat me naar de goede dingen kijken van de dag en morgen weer opnieuw beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden