Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 voel me schuldig dat ik hier nog zo laat zit te schrijvenwaarom moet ik altijd zo lang op blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 'blijven hangen' is iets waar meer mensen last van hebben Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Alf, eierwekker zetten als je 's nachts nog gaat frummen, en als ie af gaat : hup, naar bed, naast M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 M. zal het namelijk heel erg op prijs stellen als je zeg: nog 1 uurtje, of een half uur en dat je je daar dan ook aan houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Houdt voor haar namelijk in dat jij rekening met haar houdt, dat je aan haar denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Denkt misschien wel dat jij haar helemaal vergeet als je hier bent aan het dwalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 dwalen haar gedachten weer af naar gedachten waar de strekking argwanend van is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Is de toon al weer gezet, willen we niet, dus zet in het vervolg die eierwekker toch maar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Maar vandaag ga ik er absoluut niet aan denken, het is een te mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Spreken kunnen ze hier wel bij domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Is dat even een mooi liedje, hier komt er nog één:De dominee van Amersfoortdie heeft zijn eerste vrouw vermoordde tweede heeft hij ook gekeelden de derde heeft zich doodverveeldalleen met nummer vierging het van tierelierelier pariapararapara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Gebruiken? waarom en wanneer is die keuze nog dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Ik is een woord waar ik vroeger geen zin mee mocht beginnen, zei MEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 dan noem ik er eentje, mijn meester op school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 School is iets wat ik eerst niet leuk vond maar later wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Wachten duurt soms lang en soms kort,zoals al es gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 gezegd is er al wel genoeg, ik ga nu naar bed. trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Trusten zeg ik zo direct ook, al liggen er mooie levensthema's op de loer om het over te hebben met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Verdraagzaamheid is een goede eigenschap van de mens. niemand staat boven een ander, iedereen is gelijk.Het gevoel van mededogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Empatisch is net zoiets als: wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook een ander niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Niet te bijbels worden hè Cath. anders gaan we over de 7 zonden praten of de 10 geboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Geboden ken ik wel, maar 7 zonden (zijn het er maar 7?) daarvan had ik niet eerder gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Gehoord miss. nog niet maar wel op je pb zichtbaar nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nu wil Nina niet drinken, morgen ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden