Jannigje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Doorhebben doe je het spel zeker Emma, misschien kom je nu vaker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Vaker kom ik hier zeker, als ik eenmaal weet hoe iets moet ben ik erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Erbij ben je zeker Em, welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Welkom voel ik me zeker hier op het forum en ik hoop dat dat voor iederen zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Groet terug voor Co, en ik kan me dat goed voorstellen hoor, ik heb dat tenminste ook wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Eens zal het wel rustiger worden op de draad, hahaha, ik vind dit leuk, jongens waarom helpen jullie me nu aan een nieuwe verslaving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Verslaving als deze is zomaar gratis en voor niets en de schade ervan ken ik ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Niet laten we ons in de war brengen door anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Anderen hebben weer andere bezigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Bezigheden moeten we hebben om ons bezig te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Houden jullie ook zo van woorden? Hahaha ik dacht nog wel dat ik het moeilijk had gemaakt maar nee hoor, VM weet er wel raad mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Geeft niks PP, ik had je niet gezien, doe nog maar net mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Wind er maar geen doekjes om hoor PP, je bent een voorbeeld voor mij qua assertiviteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 assertiviteit dat is iets dat ik nog moet leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 redelijkheid ontwikkelen we steeds meer door minder te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 drinken maakte mij wel assertief maar niet redelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Voelen van het intense verdriet en gemis zal nog komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Komen we voor Desi met troost en weet ze dat ze niet alleen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Is het niet dat dat gedeelde smart halve smart is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Is ook zo dat naast verdriet fijne herinneringen zullen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Blijven inderdaad altijd in je herinneringen en is fijn zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 goed is het ook om te zien dat we elkaar hier op allerlei vlakken steun kunnen geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Geven voelt veel fijner dan nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nemen, daar word je lang zo blij niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Van nemen wordt ik gevoelsmatig nooit blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden