filippa Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 vandaag is de dag dat er twee kinders jarig zijn van leden op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 forum leden feliciteren iedereen altijdmet warmte en gebak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Gebak en kusjes want we hebben er een nieuwe speler bij, joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Op die grote neus na dan zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Zeker gaan we praten over grote neuzen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Afpakken van een speeltje van iemand die kleiner is doe je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Niet slecht opgemerkt van PP; ik lig dan ook altijd met hen overhoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Overhoop ligt het hier niet meer, de domino lekker weer als "light touch" op de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Duur kan heel lang duren als men niet luistert en een tunnelvisie heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Heeft het logeren op een andere plek van deze draad toch zijn nut gehad zie ik , jippie wat een mooie draad vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 vandaag was voor mij te regenachtig, verlang weer naar een zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Zonnetje schijn voor ons en verdrijf de zware regenwolken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 regenwolken verdwijn !! heb er een spreuk bij gedaan maar die zal ikmaar niet opschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 opschrijven heb ik gedaan: mijn trieste gevoelens bij het lezen van de dagdraad van vanmorgen en vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Onstaan was die dus bij mij PP, maar moet ook weer het vermogen hebben om positief te gaan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Denken van negatief ombuigen naar positief is niet altijd gemakkelijk, maar geeft wel veel voldoening als het is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Gelukt is het wanneer men inziet dat het in beide gevallen om denken gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Gaat niet altijd zo, dat hier gereageerd wordt op de d&d draad bij woorddomino, lijkt mij ook niet de bedoeling, het is daar meeschrijven of hier meespelen, zo wordt het spel gespeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Gespeeld moet het spel volgens de regels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Regels , regels, regels.... het leven zit vol met regels waar wij ons aan moeten houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 houden aan regels biedt veiligheid, dan weet je precies waar je aan toe bent, stel je voor dat je het verkeer in moet, zonder dat er regels waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 waren de gevolgen dan niet te overzien?Ik vraag het me af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ervan genieten als het zo aankomt en voor de rest een beetje vals spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Spelen doe ik nu hier voor het eerst, heb ik het spel toch door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Door Emma mag ik nu verder met het woord 'door'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden