zoermuis Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Beter is het volgens hem om DIRECT te melden als mijn hart raar doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Doet me verdriet te horen dat jouw hart soms niet in orde is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Is al ver verholpen door een pace-maker, nu de medicijnen nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Nog veel sterkte Desi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Desi, Een hele lieve knuffel voor jou van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 missen van een berichtje gebeurd vaak hoor op een forum, wel lief m niet echt miste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Gezondheid, de waarde daarvan beseffen we vaak pas als er iets mis mee is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 is een waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Verder: nee zei de koe, boeh boeh boeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 steen....,ik stootte me gisteren aan een keukenkastje en dat doet zeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Zeer doet mijn hoofd al de hele nacht en ook nog deze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Morgen is de koppijn vast veel minder erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 erg vervelend als dat niet zo is, dan een paracetamolletje erin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Er in de varkenslapjes eruit de alc., koop ik zelfs niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 niet een paracetamol een paracetamolletje noemen, dat verkleint de hoeveel chemische rommel, beter iets doen aan de oorzaak vd hoofdpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 hoofdpijn zit vaak tussen de oren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Aapjes vind je in de apenheul te A., waar vorig jaar Koninginnedag zo afschuwelijk verliep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Verliep vorig jaar inderdaad afschuwelijk, bijna niet voor te stellen dat het alweer een jaar geleden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Is nu tijd om af te sluiten en naar een oude afL. van Baantjer over een rascistische moord opeen NP lid te kijken, nahet debacle van de Belgische regering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Regering wordt bij ons ingelijfd heb ik gehoord, ik bedoel heel België dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 dus niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Niet?, wat jammer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 jammer is het toch niet als Belgie Belgie blijft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Blijft Nederland zo alleen, zo knus en kneuterig zonder hun zuidelijke invloeden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Invloeden uit het noorden zijn ook niet te versmaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden