lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 water daar kun je lekkere gemberthee van zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Zetten we de theepot alvast maar klaar voor zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Zometeen kom ik mee thee drinken maar ik wil vanille thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Vraag ik me ook weles af Co! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Zeggen kunnen we veel mar of het altijd goed begrepen word? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Begr. kan ik het perfect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ineens gebeurt er vanalles wat we met moeite onder controle houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 kunnen wel es soulmates zijn, wat dat ook betekent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 van:heart: ons allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 betekent in elk geval dubbele posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 posting dubbel is niet erg: beter 1 teveel dan 1 te weinig zei mijn wijze moeder altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 altijd fijn zo'n wijze moeder, nu de dochter nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 nog een beetje geduld, stap voor stap kom ik verder:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 verder dan je moeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Moeder was een goed mens, ben al tevreden als ik naast haar kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 kom maar op dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Dan ben je wijs genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 dan is het nu eigenlijk hoog tijd om aan de slag te gaan hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Hier weer een dubbele dus, foutje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Foutje.... vergissing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 vergissing is menselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 menselijk kan positief maar ook negatief geladen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 zijn we menselijk dan zijn we ook alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Hebt gij nog goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Geslapen wel een beetje, goed niet helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden