Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 meer en meer kan ik eerlijk zeggen, ik was de dader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 dader wij allemaal, maar dan zonder moralistisch te willen zijn of te schudden met een vingertje, maar gewoon het nemen zoals het is / was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Was slecht nu beter en evenwichtiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 evenwichtiger probeer ik mijn hele leven al te worden; best lastig voor een Weegschaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 weegschaal ben ik niet maar een eeuwige maagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 maagdenburger halve bollen leerden we met natuurkunde:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 natuurkunde heeft ons leven de afgelopen 350 jaar het meest beïnvloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Beïnvloed heeft die rot-drank al een groot deel van mijn leven. Nu is dat afgelopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 afgelopen is de wekker nog niet, maar toch ben ik wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 wereldvreemd zijn doet geen pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 pijn lijden is soms fysiek, maar de groei erdoor vaak geestelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 geestelijke bloei heeft een lichamelijk fundament Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 fundament van mijn leven is mezelf blijven, zonder vertekenende invloeden van alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 alcohol drinken marineert mijn hersens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 hersens van ons en dan met name hun werking is nog een groot mysterie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 mysterie wordt door Prince alom verspreid http://www.youtube.com/watch?v=5zIjtwsrXfk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 verspreid door mijn huis slingeren mijn spullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Spullen heb ik veel weinig meegenomen naar de detox-diagnostiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 detox-diagnostiek hopelijk een nieuw begin voor je ()! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 je ; je leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 levenservaringen tellen allemaal mee, de vraag is: wat doe je ermee en hoe zet je ze weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Weg ben ik van jodelmuziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Jodelmuziek is inderdaad iets om weg te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 gaan die oostenrijkers echt niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden