Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 hè, dit is toch weer een fijne tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Tijd dat zelfs mijn teef die is gesterilliseerd langer wegblijft dan normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 normaal, wat is dat, ooit een normaal mens gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 gezien de omstandigheden ben ik aardig wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Wakker ben ik ook alweer... klok zegt tien voor zes, maar ik ben niet gek, het is eigenlijk tien voor vijf en dat voel ik ook best, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 gaap een paar keer en het is zo meer dan een uur later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Later is het nu dus, ik ga er vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 vandoor is ze er nu al weer precies één uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 uur al achter m'n laptop, wat is dit toch verslavend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Verslavend is dit forum zeker en vast want ik kreeg net een verontrustende mail dat ze me zouden gaan bannen voor twee weken en ik wist niet waar ik het had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 hadden ze dat niet fout, want ik kan me er niks bij voorstellen wat jou betreft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 :$:oB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 :oB) ze beschuldigen me van dubbel accounts waar ik echt niks van af weet. (dus als ik er morgen niet meer ben....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 weet ik hier vanaf, maar wat moeten we nou hieraan doen, want weg hebben willen we je hier niet ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 niet mee accoord gaan dus, stuur een brandbrief aan de moderator! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 moderator hield destijds voet bij stuk want ook mij overkwam dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 dat willen we dus niet, VM, heeft iemand jouw e-mailadres, in case?? Kan je iig nog contacten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 En uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Toch is het een beetje vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Vreemd is het natuurlijk wel, kan het niet zijn dat er nog iemand vanaf jouw pc berichten heeft gestuurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 gestuurd heb mijn fiets in de berm, lang geleden natuurlijk toen ik een drinkebroer was, nu blijf ik met gemak uit die berm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 berm links laten liggen, oh nee, rechts, en réchtdoor gaan we! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 we passen wel op voor bermbommen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Nu denk ik dat in Nederland de bomen langs weg zorgen voor meer slachtoffers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Slachtoffers van drank en emotie zijn we niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden