Yvonne Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goed begin is het halve werk zegt het spreekwoord, dat is vast bedacht door iemand die aan van alles begint, nooit iets afmaakt en zichzelf toch een veer in de jeweetwel wil steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 steken laten vallen (kedeng!) doen we allemaal wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 eens komen we erachter dat een leven zonder alcohol toch veel fijner zal zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Zijn we allemaal blij en van de Blauwe Knoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 knoop in mn zakdoek leggen om dat maar niet te vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Vergeten wat "de blauwe knoop" ook alweer was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Was een vereniging van nogal fanatieke niet drinkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Niet drinkers ah ok, tegenovergestelde dan van die mannen van carmina burana. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Carmina Burana was een stuk vrolijker boel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 een stuk vrolijkere boel krijg je wanneer de beesten weer lekker vrij buiten mogen lopen in de wei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 wei was voor mijn voormalige paard de hemel op aarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 aarde komen wij uit voort en zullen we ook weer in verdwijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Verdwijnen doet van sommigen alleen het lichaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 lichaam van mij is een beetje aan het kwakkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 kwakkelen, oei pas op dat je niet dan al met beide voeten in de grond sta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 sta doe ik wel met beide voeten op de grond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 sta nog niet met beide voeten in de grond maar wel met beide benen op de grond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 grond is ook om op te staan en niet in te staan, want dan ben je vast bezig met tuinieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 tuinieren is een hobby van mij, alleen heb ik geen tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 tuin er nog steeds in als mensen een beetje op mijn gemoed werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 werken was vandaag maar een saaie bedoening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 bedoening hier wordt straks een kleiner bedoeninkje daar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 daar waar ik woon staat mijn huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 huis is waar het hart is:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Is een mooie uitspraak Jane maar bedoel je dan met waar het hart is, waar de "liefde" is, of waar de "famillie" is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden