Jannigje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Woon ik helaas niet meer, maar ik hoop er ooit wel weer terecht te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Komen en gaan, vallen en opstaan, opnieuw en opnieuw, tot we zijn waar we moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 zijn we toch al mooi weer fris opgestaan vanmorgen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 He, wat is dat lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Lekker is het eten hier, speciaal in de kleine strand visrestaurantjes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 visrestaurantjes, jammie daar moet ik voor naar Scheveningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Scheveningen, is dat eerder zoals Blankenberge Knokke of Oostende? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 nemen nederlanders uberhaupt wel ergens een voorbeeld aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 In ontvangst nemen is vaak veel moeilijker dan geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Afleiden kan voorkomen dat je gaat drinken(PP: vind de omschrijving 'sarcasme'' en dan ook nog 'de dagprijs' niet echt prettig om te lezen,het was ironisch bedoeld, misschien bedoelde je dat te zeggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Drinken op een "normale manier" zou ik graag willen kunnen, maar ik ben bang dat dat er niet meer in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Zit er voor mij ook niet echt in Jan., alles of niks en dan liever niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ben je nog steeds de PP die ik (een beetje ) ken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ken is de mannelijke uitvoering van Barbie(ok PP, got the message, high five) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Barbie is een pop waar ik vroeger veel plezier aan heb beleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ingegoten heb ik nu een lepel paracetamol met tomatensap bij K. (9) die zich niet goed voelde en koortsig was na een dag uitstap in de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 regen komt na de drup of was het andersom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 deed die muis dat na een overdosis beschimmelde kaas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 wel voor een muis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 muis kan daar gelukkig van worden, hopelijk niet voor maar 1 dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 verslaafd zijn is elke dag werken om er niet aan toe te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 geven we niet op he dat eraan werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 werken, blijven we zeker doen het liefst met elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 belangrijk is dat je doet wat goed voor je is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Is heeeeel verstandig, maar niet altijd even gemakkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden