VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Hangt er hier weer iets in de lucht?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Is alweer ok, dingen die het luchtruim kiezen nemen vaak proporties aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Aanname blijkt dus niet te kloppen? Weer een probleem uit de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ook moet ik nog steeds leren om niet te snel te schrijven, eerst situatie overzien, nadenken en dan pas mening geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 zaken waar we beter op bedacht moeten zijn allebei dus, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Dus ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ook niet uit t oog verliezen dat wij niet de wortel zijn, slecht de plukker vd wortel, maar ja niet met alle wortels hoeft iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 dan sluiten we het bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 deze avond een mooie film gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 nacht en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Nacht met rust en mooie dromen wens ik iedereen toe voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 straks lekker snurken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Lekker snurken???!!! Praaaaat me er niet van, ooit een partner gehad die dat deed. Hij snurkte lekker, ik werd er wakker en geeeek van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ik werd er wakker en geeeek van dattur hier antwoorden komen die uit meerdere zinnen bestaan, wat het geheel nogal ontkracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 ontkracht jij de boel ook mee zeg, goede voorbeeld geven dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Maar bestaan niet alle goede dingen (zinnen) uit twee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Tweede dag dat de zon terug is en daardoor weg ochtendhumeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 NIets voor jou pp: vertraagd en dus dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 dubbel keer dubbel zelfs;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 zelfs een zin bestaande uit meerdere tussenzinnen is altijd nog één zin en die eindigt pas bij de punt,zo dus:punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 punt appeltaart met slagroom mmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 mmmmmmmmmmmmm, maar even niet voor mij..... ben net ff teveel aangekomen..... hard sporten dus en echt weer aan de lijn gaan doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Vind ook dat er nooit maar 1 oplossing kan zijn, zelfs de stelling van pytagoras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 pythagotas was een slimme jongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Begrijpen kan je Dostojefsky alleen als je hem leest in het Russisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden