smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Vangen wil je ze wel, maar dan is ze al weer uitgelogd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 uitgelogd maar nog niet uitgelezen, uitgelezen gehaaid:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 gehaaid zijn we allemaal in het verdoezelen van katers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Katers willen we vermijden, maar in geen enkel opzicht wil ik me de humor van Jane laten ontgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ontgaan met die banaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Banaan doe ik meestal door een smoothy, vind ik zoooooo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Kortom: ik vond het een moeilijke met die vingers en hoopte al op de inventiviteit van pietje parel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Op goed geluk lever ik dan maar een willekeurig ander beginwoord: zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Zomer is in aantocht, al zou je dat qua temperetuur niet zeggen; ik vind het koud, brrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 brrrr, heb koude teentjes, heb sandalen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 http://www.youtube.com/watch?v=VT4PMwUqdVA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 VT4PMwUqdVA de faldarierelalala, meer kan ik er niet van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Maken we er een liedje van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Lied jes doen mee aan eurovisie soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Brengt ze ook de zon en de warmte weer terug dan vind ik haar meer dan heerlijk, dan vind ik haar overheerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Overheerlijk, ben ik dat enkel soms pp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Heb ik nu even pauze, want hier kan ik niets over zeggen, dit gaat niet over mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Mij, wat ook soms ik wil zeggen, hou van orde in het hoofd, ook al lukt dat niet steeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Steeds probeer ik orde in mijn hoofd en mijn huis te krijgen, maar dat blijft lastig voor me; lukt vaak niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Niet opgeven Janni, ik begin steeds ook opnieuw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 opnieuw beginnen is iets wat wij iedere dag weer kunnen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 doen, en dan trots zijn dat het je gelukt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Is ook zo heerlijk: smorgens wakker worden na een nacht echt lekker geslapen te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Echt lekker geslapen te hebben lijkt me een zegen, zover is het voor mij nog niet, maar dat gaat hopelijk wel komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Komen vast nog heel veel nachten vol met zalige rust voor je jannigje, ben ik zeker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden