witte Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 hoofd van deze afdeling leest nog steeds stiekum mee denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik krijg m'n aikoN niet aan pot-jan-drie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 "Pot-jan-drie-dubbeltjes", wie zou dat hebben bedacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Bedacht had ik me waar Jan zou uithangen en of alles goed met haar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 is helemaal goed Cathy, thnx for asking, uitgesaunaaid en bijgelezen, pfffff:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 pfffffffffffffffff, moet me zo maar eens op de komende dag gaan voorbereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 voorbereiden ga ik me vandaag op de verhuizing van zoon morgen, weer pfffff dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Dus het is alweer gedaan met de zon want hier in het zuiden valt de regen met bakken uit de lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Lucht van wolken en stukjes zon zijn vandaag nog in het noorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Noorden, vaste voet, rust en kalmte .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Kalmte kan ik goed gebruiken want ik probeer te werken met twee kids die gillend toerekes rond de tafel lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Lopen ze jou niet in de weg wanneer je elders gaat zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 helpen deed dat ons soms van de wal in de sloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 slootje varen, theetje drinken, varen we naar de over kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 kant nog wal slaat dit vorige bericht, maar kon niks met sloot, ben benieuwd wie wel iets zinnigs kan met sloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 sloot ik mijn kind op als ie vervelend was? Nee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 nee, niet zinnig dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Sloot, waarin ik mijn tranen vergoot, om t vertrek van Pietje Pee, maar ik zie haar weer hoezee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoezee, we zijn hier even met zijn 2! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 "2" als cijfer ziet er wel leuk uit, maar naar "twee" als woord moet ik niet te lang kijken, dan wordt het een "gek" woord; geldt voor veel woorden overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 overigens ben ik van mening dat je gelijk hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hebt u misschien ook net zo'n onbedwingbare trek als ik in aardbeien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Aardbeien????? Jammie!!! Maar dan wel die wat ronde, mooie donker rode, die zijn zooooo verrukkelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Verrukkelluk die antwoorden van PP; helaas had ik van een autoriteit al een PB en die vond dat ik de klok en de klepel ernstig verwarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Patronen, daar dient men kritisch naar te kijken en een eigen doordachte draai aan te geven, dwz, dat alles ook een andere kant heeft, en dat is best grappig eigenlijk, daarom ben ik niet voor een gat te vangen en dat moet niemand doen: zich laten vangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden