Spring naar bijdragen

zzzondag 22 april

igor

Aanbevolen berichten

Originally posted by: igor
de afspraak die met mezelf gemaakt is om geen huismusje te blijven. en zeker niet: het lieve en altijd is goed doe ik wel......muisje
:devil: jahoeee

maar wel nuchterquote>

Igor,

laat ik nu altijd gedacht hebben
dat jij een mega druk sociaal
leven hebt?
Buiten je werk dan hé.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeienmorgen allemaal

vandaag bijkomen van een dag beverwijk

heenreis ging perfect en we waren binnen twee uur in beverwijk

beverwijk zelf was ook helelmaal geweldig

om 5 uur de trein naar haarlem gepakt..daar over gestapt naar amsterdam centraal

daar reden net weg toen het ongeluk gebeurde...onze trein stopte en moesten wachten..we wisten nog niet wat er was gebeurd

op een gegeven moment zagen we een trauma helicopter en wisten we dat er iets ernstig was gebeurd....naar een tijdje mochten we weer rijden en riepen ze om dat er een ongeluk was gebeurd....als we ietjes later waren geweest hadden we niet meer weg kunnen komen

door werkzaamheden aan het spoor moesten we via den haag reizen

dus bij den haag er uit

toen de verkeerde trein gepakt naar den haag holland spoor

daar moesten we de bus naar delft pakken

en daarvan daan konden we in dordrecht aankomen

in totaal vierenhalf uur over gedaan....half tien waren we thuis

dus uitje met sha gaat vandaag niet door

want echt alles doet me zeer

maar we hebben al een nieuw afspraakje gemaakt

maar het belangrijkste is dat we heelhuids thuis gekomen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Ach heeft ook wel iets, zo een wolkendek..quote>

Klopt Smik.... een heeeeeeeeele hoop regen :D

Goede morgen overigens Smik, Eline en Snoepje.
Eline er al weer vandoor geloof ik? Fijne dag.
Smik gisteren heerlijke dag gehad, gewoon er weer net zo eentje aan vas knopen.
Snoep, pfff, jammer dat vandaag niet door kan gaan, maar wat in het vat zit verzuurt niet.
Ja, dan doe je er langer over om thuis te komen, maar je komt in ieder geval thuis... voor hetzelfde geld had je zelf in die trein gezeten....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben misselijk, merk ik. Nu goed.... er is een nieuwe regel hier in huis. Voortaan maar 5 sigaretten per dag buiten roken vanaf NU ingaande (de drie sigaretten die ik heb gerookt vanochtend tellen nog even niet mee, wat een wilskracht, hehe).

Ja, wat een heftig ongeval in Amsterdam zeg. Br. Je zou maar in zo'n trein zitten en er mogelijk nog goed uit wegkomen. Je houdt er altijd wat aan over.

Eigenlijk moet ik lachen om de woorden 'Stiekume Drinker' van Igor. Daarmee bedoel ik dat ik dacht dat ik mijn alcoholgebruik ook wel kon verbergen het laatste jaar. Maar IEDEREEN wist dat ik alcoholist was, behalve ik zelf. Weet je wat maf is... De laatste tijd begin ik mij te realiseren dat een aantal mensen met wie ik om ben gegaan er drie mensen volgens mij ook alcoholproblemen hebben. Niet in de mate van het dramatisch coma zuipen wat ik deed. Maar bij de opleiding die ik deed en waar je samen ook wel eens overnachtte op locatie waren drie mensen aanwezig die standaard 's avonds ook altijd aan de flessen wijn zaten. Nu ja, het is zoals het is.

Ondertussen ben ik voor mijzelf aan het concluderen, nu ik nuchter, maar nog niet lekker ben dat ik voorlopig absoluut geen ruimte heb voor het aangaan van een relatie of iets dergelijks. Ik zou, bij god niet weten, hoe dat zou moeten en ik zou graag eerst eens meer contact willen leren maken met mijzelf.

Ondertussen geniet ik van mijn nieuwe laptoppie en flipper ik niet meer constant van het internet af.

Nou Igor, veel plezier met je afspraak (de beste afspraak is een afspraak met jezelf).

Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, koffie met sigarettie (nr. 1 wel te verstaan, smokkelen mag de eerste dag).

We keep holding on !

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smik, klinkt helemaal als een heerlijke dag.

Ik heb vanmorgen een lekkere 'voormezelfochtend' , moet vanmiddag weg.

En gisteren heb ik eerst de paar dingen in huis gedaan die 'moesten' en verder lekker lopen rommelen, dus al met al een prima weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Yvonne. Doen waar ik me goed bij voel. Ik heb altijd het gevoel anderen tevreden te moeten stellen en voel me nu dan ook schuldig dat ik niet naar de AA ben. Maar ik ben weer even gaan slapen. Was ook nodig denk ik. Wat is dat toch dat ik anderen altijd wil pleasen?? Ik geloof dat veel mensen dat hebben. Maar het maakt heel erg onvrij. En het is sowieso niet goed dingen te doen omdat anderen... Tenzij het is om een ander te helpen. Maar zelfs daarmee moet je voorzichtig zijn.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen mensen.

Smik ik zie we een mooie betekenis in je droom;

je wilde die fles (lek) neer steken, dan liep de inhoud weg

en jij zou die niet meer drinken. Je wilt dus niet drinken en

gaat het gevecht winnen (nee hoor ik vul niks in:D)

en Snoep is weer uitgerust zie ik.

De zon schijnt hier overigens volop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestopt. Hoe oud is je vis? Soms gaan ze op hun rug zwemmen omdat het in de zwemblaas niet goed zit.

Smik. ik vind het helemaal geen gekke droom. Die droom laat zien hoe je wilt afrekenen met de drank. En we dromen dat we alleen iets kunnen verbannen uit ons leven als we het dood steken. Dan pas is het echt weg. Dat we op dat moment niet kunnen denken in onze dromen dat je een fles niet kan neer steken, komt vaak niet in ons op. Ik vind het een hele goeie droom hoor.

En die nachtmerries gaan ook over, zeker weten maar het heeft ook te maken met hoe diep je geraakt bent in je leven.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over vissen gesproken,

mijn ex wilde een aquarium.

Zo gezegd zo gedaan.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat

hij een wat onvoorspelbaar karakter

had als er iets niet naar zijn zin ging.

Enfin, we hadden zo'n soort pilaar

als aquarium, afschuwelijk vond ik het,

maar goed je bent met z'n tweetjes dus

elk wat wils.

Elke keer kregen de vissen witte stip,

heel vies en eng ziet dat eruit.

Hij was het op een bepaald moment

zo zat dat het aquarium een zwieper

door de kamer kreeg.

Over de ravage die ik had op te ruimen

maar niet te spreken.

Bij mij komt er geen vis meer het huis in

en ex overigens al heel lang niet meer.

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...