albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Originally posted by: igorde afspraak die met mezelf gemaakt is om geen huismusje te blijven. en zeker niet: het lieve en altijd is goed doe ik wel......muisje jahoeeemaar wel nuchterquote> Igor,laat ik nu altijd gedacht hebbendat jij een mega druk sociaalleven hebt?Buiten je werk dan hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 tina dat kon toch niet, ik was druk met de fles . ik was een 'stiekume'drinker. nou ja stiekum ik ben alleen dus hoefde aan niemand verantwoording af te leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 mensen thanx ben weer een beetje uit de dip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Goedenmorgen lieve mensen. Fris en fruitig ! In de benen voor een mooie tocht. Fijne dag allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 jopie slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Igor, nou dan maar weer eens de buitenwereld verkennen. Daar ben je dan voorlopig druk genoeg mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 zo en nu weg. latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 goeienmorgen allemaal vandaag bijkomen van een dag beverwijk heenreis ging perfect en we waren binnen twee uur in beverwijk beverwijk zelf was ook helelmaal geweldig om 5 uur de trein naar haarlem gepakt..daar over gestapt naar amsterdam centraal daar reden net weg toen het ongeluk gebeurde...onze trein stopte en moesten wachten..we wisten nog niet wat er was gebeurd op een gegeven moment zagen we een trauma helicopter en wisten we dat er iets ernstig was gebeurd....naar een tijdje mochten we weer rijden en riepen ze om dat er een ongeluk was gebeurd....als we ietjes later waren geweest hadden we niet meer weg kunnen komen door werkzaamheden aan het spoor moesten we via den haag reizen dus bij den haag er uit toen de verkeerde trein gepakt naar den haag holland spoor daar moesten we de bus naar delft pakken en daarvan daan konden we in dordrecht aankomen in totaal vierenhalf uur over gedaan....half tien waren we thuis dus uitje met sha gaat vandaag niet door want echt alles doet me zeer maar we hebben al een nieuw afspraakje gemaakt maar het belangrijkste is dat we heelhuids thuis gekomen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Originally posted by: SmikkieAch heeft ook wel iets, zo een wolkendek..quote> Klopt Smik.... een heeeeeeeeele hoop regen Goede morgen overigens Smik, Eline en Snoepje. Eline er al weer vandoor geloof ik? Fijne dag. Smik gisteren heerlijke dag gehad, gewoon er weer net zo eentje aan vas knopen. Snoep, pfff, jammer dat vandaag niet door kan gaan, maar wat in het vat zit verzuurt niet. Ja, dan doe je er langer over om thuis te komen, maar je komt in ieder geval thuis... voor hetzelfde geld had je zelf in die trein gezeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Ook goeiemorgen Bol. Ik denk dat het tijd wordt voor een pot verse koffie. Begin zelf weer trek te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Ik ben misselijk, merk ik. Nu goed.... er is een nieuwe regel hier in huis. Voortaan maar 5 sigaretten per dag buiten roken vanaf NU ingaande (de drie sigaretten die ik heb gerookt vanochtend tellen nog even niet mee, wat een wilskracht, hehe). Ja, wat een heftig ongeval in Amsterdam zeg. Br. Je zou maar in zo'n trein zitten en er mogelijk nog goed uit wegkomen. Je houdt er altijd wat aan over. Eigenlijk moet ik lachen om de woorden 'Stiekume Drinker' van Igor. Daarmee bedoel ik dat ik dacht dat ik mijn alcoholgebruik ook wel kon verbergen het laatste jaar. Maar IEDEREEN wist dat ik alcoholist was, behalve ik zelf. Weet je wat maf is... De laatste tijd begin ik mij te realiseren dat een aantal mensen met wie ik om ben gegaan er drie mensen volgens mij ook alcoholproblemen hebben. Niet in de mate van het dramatisch coma zuipen wat ik deed. Maar bij de opleiding die ik deed en waar je samen ook wel eens overnachtte op locatie waren drie mensen aanwezig die standaard 's avonds ook altijd aan de flessen wijn zaten. Nu ja, het is zoals het is. Ondertussen ben ik voor mijzelf aan het concluderen, nu ik nuchter, maar nog niet lekker ben dat ik voorlopig absoluut geen ruimte heb voor het aangaan van een relatie of iets dergelijks. Ik zou, bij god niet weten, hoe dat zou moeten en ik zou graag eerst eens meer contact willen leren maken met mijzelf. Ondertussen geniet ik van mijn nieuwe laptoppie en flipper ik niet meer constant van het internet af. Nou Igor, veel plezier met je afspraak (de beste afspraak is een afspraak met jezelf). Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, koffie met sigarettie (nr. 1 wel te verstaan, smokkelen mag de eerste dag). We keep holding on ! Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Goeie morgen Vonnie. Ik heb wel trek in een vers bakkie. Smik. wat vervelend dat je gisterenavond in op het forum kon komen. Maar het gaat goed met je hé kanjer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Snif. Mijn goudvis is stervende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Smik, klinkt helemaal als een heerlijke dag. Ik heb vanmorgen een lekkere 'voormezelfochtend' , moet vanmiddag weg. En gisteren heb ik eerst de paar dingen in huis gedaan die 'moesten' en verder lekker lopen rommelen, dus al met al een prima weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Getsie, wat zielig voor hem Gestopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Originally posted by: GestoptSnif. Mijn goudvis is stervende...quote> vanavond even om en om in de koekepanis echt heel lekker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Ja Yvonne. Doen waar ik me goed bij voel. Ik heb altijd het gevoel anderen tevreden te moeten stellen en voel me nu dan ook schuldig dat ik niet naar de AA ben. Maar ik ben weer even gaan slapen. Was ook nodig denk ik. Wat is dat toch dat ik anderen altijd wil pleasen?? Ik geloof dat veel mensen dat hebben. Maar het maakt heel erg onvrij. En het is sowieso niet goed dingen te doen omdat anderen... Tenzij het is om een ander te helpen. Maar zelfs daarmee moet je voorzichtig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 goeiemorgen mensen. Smik ik zie we een mooie betekenis in je droom; je wilde die fles (lek) neer steken, dan liep de inhoud weg en jij zou die niet meer drinken. Je wilt dus niet drinken en gaat het gevecht winnen (nee hoor ik vul niks in:D) en Snoep is weer uitgerust zie ik. De zon schijnt hier overigens volop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Originally posted by: jane4goeiemorgen mensen.en Snoep is weer uitgerust zie ik.nee hoor jane...dat duurt wel een daggieheb volgens mijn 10 uur gelopen ..en gerend op de stationsop mijn leeftijd...pfffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Gestopt. Hoe oud is je vis? Soms gaan ze op hun rug zwemmen omdat het in de zwemblaas niet goed zit. Smik. ik vind het helemaal geen gekke droom. Die droom laat zien hoe je wilt afrekenen met de drank. En we dromen dat we alleen iets kunnen verbannen uit ons leven als we het dood steken. Dan pas is het echt weg. Dat we op dat moment niet kunnen denken in onze dromen dat je een fles niet kan neer steken, komt vaak niet in ons op. Ik vind het een hele goeie droom hoor. En die nachtmerries gaan ook over, zeker weten maar het heeft ook te maken met hoe diep je geraakt bent in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Ah gestopt, wat zielig nou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Over vissen gesproken, mijn ex wilde een aquarium. Zo gezegd zo gedaan. Nu moet ik er wel bij zeggen dat hij een wat onvoorspelbaar karakter had als er iets niet naar zijn zin ging. Enfin, we hadden zo'n soort pilaar als aquarium, afschuwelijk vond ik het, maar goed je bent met z'n tweetjes dus elk wat wils. Elke keer kregen de vissen witte stip, heel vies en eng ziet dat eruit. Hij was het op een bepaald moment zo zat dat het aquarium een zwieper door de kamer kreeg. Over de ravage die ik had op te ruimen maar niet te spreken. Bij mij komt er geen vis meer het huis in en ex overigens al heel lang niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Han, ook weer uitgeslapen en "bij" zie ik:D hoest met de spieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden