albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Lytse, eet lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: bolletjeAch Co, ik laat draadjesvlees lekker gaar stomen in een ouderwetse pan. Das toch het lekkerst denk ik dan.quote> ik heb wel een snelkookpan, maar op het petroleum stelletje is het ( misschien qua gevoel) toch anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ken je Hannah nu nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: LytseLenie,Gefeliciteerd met je knappe zoon! Je zult trots op hem zijn.Coco,Je kunt ook sperziebonen nemen, als je geen kouseband kunt vinden. Albertina,Fijn dat je zo geleidelijk kan verhuizen. Ik ben ook zo slecht in veranderingen; voel mety je mee.Lytse.quote> sperziebonen...is vies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: SootheDe oudjes kennen het wel.Zo'n spuit met zo'n pen en dan indrukken.quote> ja die ken ik zeker wel Heer Soothe. Mijn tandarts had er vroeger ook een:(:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Yeah, het kabinet is gevallen. Ben mms beetje laat maar hoor het net... Goedemiddaggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Hannah, Ga jij lekker flippen, dan ga ik koken. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: CocoBOEMquote> BoemBoemBoem.BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ach Bam, het is toch een groot toneelspel, heel dat politiek gedoe. Wat voor 'n stap ze zetten, het is allemaal uit eigen belang. (vind ik) o goeie avond trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Had onvoldoende terug vandaag. **&&^%%#$$%%^^&&*&*&*& Balen. Maar ja, nix meer aan te doen. Nu eten. Doeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 ga even RH doen.... zo terug! ( sorry ben ook even druk op FB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 da's een mooie joop, staat bij mij in mijn schriftje met lieve en mooie tekstjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: albertinaLytse,ken jij de flitspuit van Soothe?Albertina, ik had je posting gemist. Nee, niet die van Soothe, maar wij hadden er thuis ook één.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Lenie, Natuurlijk is kouseband veel lekkerder, maar als je het niet krijgen kan.... Hou jij helemaal niet van sperziebonen, of alleen in roti? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 alleen in Roti. bah, het hoort er niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 mmm...die zin klopt niet... ik hou wel van spersier...maar niet bij de roti.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ik kan me de flitspuit nog heel goed herinneren: Toen ik een jaar of zes was mocht een nachtje bij het buurmeisje logeren... er waren muggen in de kamer.. paps van buurmeisje kwam met de flitspuit in slaapkamer... zelfs de ramen dicht om het spul zo goed mogelijk te laten werken.. de muggen waren weg, wij hebben het overleefd, maar was wel echt gif dat spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Klopt Yvonne, dat is mijn ervaring ook. Het zal wel DDT geweest zijn! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Borretje, ik heb je verhaal gelezen. Je bent weer opgestaan Niemand hoeft het alleen te doen. Je moet het wel zelf willen. Mooi hoe rustig je reageert Bor. Ik hoop dat je een fijne AA groep hebt. Natuurlijk zitten daar ook verschillende persoonlijkheden, die je meer of minder aanspreken. Echte mensen, met hetzelfde probleem en hetzelfde doel. Zet um op Borretje. Jij mag ook leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: LytseKlopt Yvonne, dat is mijn ervaring ook. Het zal wel DDT geweest zijn!Lytse.quote> Dat was het geloof ik ook Lytse.. zoetig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Tot later allemaal. Ik ga nog iets doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Nu maar eens uitloggen.... Ik ga maar eens rustig alles laten bezinken. Kalmte, Moed en Wijsheid voor degenen die het nodig hebben. Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt alles van vandaag heb gelezen... bleef steken bij de splitspuit... En ben bang dat ik ook niet alles meer ga lezen.. was een lange dag... en denk dat ik heel vroeg naar bed ga. Voor iedereen straks trusten lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ik heb al verschillende pogingen ondernomen om foto's vanaf mijn telefoon te importeren. Het lukt niet, daar kan ik niet tegen. Ik houd er ook mee op, anders vliegt of mijn PC of mijn mobiel door het raam. Stillekes hier trouwens. Truste Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Jopie, werk ze! Zwaar zo'n laatste nacht. Ik weet er alles van. Rijd voorzichtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden