Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Nieuwe vloerbedekking... leuk... Hannah, de tuin staat er hier eigenlijk niet zo best bij vind ik. Er zijn nogal wat struiken die een behoorlijke opdonder hebben gekregen deze winter. En ik vraag me af of dat nog wel goed komt, even afwachten dus maar. Zelfs de prunus nigra (boom met heel donkere bladeren) staat er ellendig bij. Ik had al lang door dat de bloesemknopjes bevroren waren ... maar nu komen er ook maar heel weinig gewone bladeren aan.. hele takken zonder één enkel blad Ook nog maar even geduld hebben dus, en dat is niet mijn sterkste kant over het algemeen, hihi. Aan de andere kant: ik heb voor geen meter zin om nu een complete tuin op zijn kop te zetten... dus nogmaals gewoon effe afwachten maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Dat zei de tuinman bij mijn vader ook. Er is best veel kapot door de late vorst. Maar het kan ook nog herstellen. Ik vind het een gek gezicht, struiken met van die donkere bladeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 borrie heb het net pas gelezen en nu doorzetten, wie heeft de macht over jou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Goedemorgen, heerlijk uitgeslapen tot 7.00 uur! normaal loop ik dan al en tijdje rond ik lees vloerbedekkingen doet me er aan denken dat ik straks ook even moet bellen voor mijn trap opnieuw te laten bekleden en met een beetje mazzel kan ik misschien hier straks nog even een uurtje in de tuin aan de gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 ik wil ook nieuwe vloerbedekking. het eruit halen zal niet zo'n probleem zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ja, ziet er niet uit.... en struiken met grote, volledig slaphangende bladeren.. als daar geen nieuwe voor in de plaats komen... tsss, meters nieuwe maagdelijke aanplant gaat dat worden. Zou ook geen gezicht zijn naast en tussen de struiken die het wel overleefd hebben.. Maar goed, inderdaad, geduld en gewoon voorlopig de andere kant maar op kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Igor, vergis je niet hoor. Ik dacht het ook zo even te doen. Er ligt een ondervloer en dat is een ellende. Daar was ik niet op bedacht. Gaat pulveren. Maar stukkie bij beetje lukt het wel. Goed voor de spieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 da's het probleem niet hoor, maar er moet nieuwe in...... eens zien of ik dat vandaag kan verdienen. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Dagpact: Lytse Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Wat het is met die dooie planten, dat zijn planten die horen hier niet, bij dit klimaat. Het zijn exoten. Dit is gewoon een correctie van moeder natuur. Wat je ook kan doen is laten staan en er klimplanten onder zetten, is het zo weer groen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Uhhhhh Jaap??? Hoe weet jij nou wat wij in de tuin hebben ??? En dan nog ALS het al zo zou zijn... het blijf balen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Nou, plezier en sterkte Sofie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik heb zelf ook een aantal dooie planten. Inderdaad jammer. Maar me verzetten tegen de natuur heeft geen zin, dat verlies ik. Ik probeer een beetje met de natuur mee te tuinieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Goedemorgen allemaal, En de oppepper van de dag is: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Mogge. Nou, ik snap wat meer waarom ik mij gisteren aangeschoten voelde. Ik heb bachbloesems en deze had ik een aantal weken niet gebruikt. Sinds drie dagen weer wel en toen dacht ik ook die bierlucht te ruiken bij mijzelf en voelde mij gisteren aangeschoten. Zojuist een mail terug ontvangen met het berichtje dat er WEL een minimale hoeveelheid alcohol in de bachbloesem is gebruikt. Kennelijk is dit voldoende om mij te triggeren..... Dag nummer 26... Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ook goedemorgen Marc. Tsja Jaap, je verzetten tegen de natuur heeft inderdaad geen enkele zin Gestopt... als je van die druppels bedoelt... jaaaaaaaaa, daar zit 27% alcohol in.. In ieder geval goed dat je weet waar het vandaan komt... Lui, ik ga wat doen.... Meer dan hoogste tijd dus.. Voor iedereen een fijne dag, laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 goeiemorgen mensen als ik Bol net voor me heb weet ik dat ik weer in mijn goeie ritme zit. ff bijlezen en dan dagje sauna jippie!! fijne dag ook voor jullie en wie het zwaar hebben gun ik ook iets leuks extra, als beloning voor het aangaan daarvan:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Mornink Jane. Geniet maar lekker van je daggie sauna, want van het weer moet je het vandaag niet hebben meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Goeiemorgen allemaal! Zal er maar een potje nieuwe koffie tegenaan gooien, met veeuul melk. @Jaap, mooi gezegd, met de natuur mee tuinieren... Hoe werkt dat eigenlijk? Ik heb net mijn tuinverhaal op het oude/nieuwe tuinperikelen draadje gezet. Mijn handen jeuken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 klopt Bol, thnx maar binnen is het daar altijd warm en droog totdat ik begin te zweten:) bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Voordeel van dit weer is wel; mijn huis heeft zelfs een lenteschoonmaak gehad! Vloerbedekkingen vervangen zou helemaal geweldig zijn... Als het nog even blijft regenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 weet ik nog wel een cremepje voor Eline;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Geniet van de sauna, Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Oh ja, als het ooit droog wordt... op 't fietsje.. potten ambacht kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden