Spring naar bijdragen

Woensdag 2 mei 2012


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Vandaag zou ik even naar de huisarts maar die heeft vakantie dus dat ging niet door.

Verder heb ik mijn afdelingshoofd even gebeld over dingen die me zorgen maakten en er was niks aan de hand.

Jemig, riep ik hard op, waarom maak ik me ook altijd zo druk, doe toch eens normaal mens, hahahah.

Mijn to do lijstje is ingevuld.

Naar de apotheek

Naar Pearl

Boodschappen doen voor de verjaardag van zoon.

De was

Valt mee naar nu eerst even koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 402
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé verdorie, heb net een rotbericht gehad van de D.A.

De vrouw waar Puck logeert als ik ze niet kan mee nemen ergens naar toe, heeft longkanker. Hetzelfde als ons hoofd.

Schrik daar best wel van omdat ze nog zo jong is. 51 jaar, en ook weer zo'n lieverd. Bah wat een rotziekte toch.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Spike; Iedere keer als jij vind dat je niet begrepen wordt...

Is het van jou kant: Dat zegt meer over de ontvanger.
De ontvanger leest niet goed wat er staat.
Dat lezen en schrijven een kunst is en meer van dat ge- blabla.

Kennelijk ben ik niet enige die jou schrijven niet verstaat.
Ik las het gister namelijk ook wel, maar precies hierom, deze reactie van jou heb ik me stil gehouden.
Dit lag namelijk in de lijn der verwachting, jou reactie op dit.

Jammer hoor, ik weet niet wat er mis mee is om uit te leggen met wat je dan wèl bedoeld als je niet begrepen wordt.quote>



Ik vind niet dat Spike moet uitleggen wat zij bedoelt met iets.
Er zijn genoeg mensen die hier hun mening neerkwakken en er daarna niet op terugkomen. Daar valt men wel meer NIET over.
Zal liggen aan de persoon die het zegt waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Ook goeiemorgen Spike.
Ik ben over het algemeen een heel makkelijke... (wordt me ook wel eens verweten :P )... maar ik vind toch ook dat je het nu wel heel makkelijk bij ons neer legt allemaal.

Beetje late reactie... maar kreeg telefoon, vandaar...
quote>



Spike hoeft niet te antwoorden als ze daar geen zin in heeft. Zou ik ook niet doen moest iedereen in eerste instantie al dadelijk van het grofste uitgaan of lezen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
goeienmorgen allemaal

vanmiddag maar eens het zwembad opzoeken

spike

vind dit een laffe opmerking van je
dit kan echt niet verkeerd gelezen worden

maar vind toch dat jij niet tegen kritiek kan
wel geven maar slecht ontvangenquote>



grof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morninkjes Fleurie.:)

Ja Emmie, het lijkt net of het met golven tegelijk komt. Een andere vrouw bij ons heeft een tia gehad, weer een ander moet geopereerd worden aan iets erg, en zo blijven we door gaan.

Maar ik ben zo gelukkig dat ik nog gezond ben, en dat ik iedere dag nog kan genieten van een hoop dingen zonder dat ik in mijn achterhoofd moet hebben dat ik iets ergs heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahahaha, ja Bol, die ken ik.

Het is nooooooooooooooooooit goed, wat je ook zegt.

Weten jullie waar ik nou zo dankbaar voor ben?

Dat het tussen mijn lief en mij weer zo goed gaat. Natuurlijk weet ik best dat het nog lang niet 100% is en dat de angst er nog heel lang zit maar we kunnen weer overal over praten en hij is zo trots en blij dat ik het doe zoals ik het doe.

Trouw mijn pillen slik en probeer er wat van te maken. Hij ziet ook de pijn en moeite die ik heb en steunt me er zo in.

Wat maakt drank toch waardevolle dingen stuk.

Maar die laatste opmerking is terugkijken en ik zou nu vooruit kijken nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn goudvis is de deur uit....

Vanochtend heel vroeg al wakker geworden en ook alvast foto's gemaakt van het huis. Ik heb een erg goede dag vandaag en denk dan meteen dat ik niet meer naar ZA hoef. 'Yeah Right ! Ga even lopen dromen.....' Ik heb jaren van mijn leven kapot gezopen en er is nu een basis... maar de basis is wankel nog. Ik maak mij zorgen over de rechterkant van mijn lichaam, vandaag geen pijn, ja wel wat in mijn heupen. Maar ik merk dat het ontgiften van dag tot dag gaat en dat het lichaam telkens andere dingen heeft. Een nieuwe basis leggen voor mij zelf. Nou, ik ga maar eens naar mijn ex-werkgever toe.... binnenlopen en weer snel wegwezen.

...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal Het is weer fout gegaan , helaas weer te veel gedronken , na meer dan 2 manden ! Ik heb weer relatie problemen. Dan val ik altijd in de oude patroon. Ik hoop dat jullie kunnen me even steunen om het veer op te pakken. Ik heb een fles wijn opgedronken en ook paar glazen van de sterke drank. Ik voel me echt slecht. Ik weet dat morgen zal beter gaan, ik heb ook melatonine thuis. En ga ook morgen refusal veer gaan slikken. Het ging zeer goed, en het gebeurt steeds minder dat ik zo veel drink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Basia.

Joh wat jammer dat het mis is gegaan.

Ik zou je graag willen steunen en dat doe ik ook maar je bent nu ook aan het drinken, lees ik?

Kun je dan niet beter nu naar bed gaan?

Dan hou je de schade beperkt?

Waarom heb je Melatonine in huis, dat helpt je nu toch niet?

En Refusal, wanneer begin je daar weer mee dan?

Eerst 48 uur wachten hoor.

Vooruit kijken meid en je relatie aanpakken zonder drank misschien?

Knuffel van Emma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

E.R., zou het toch niet kunnen dat het "nawerkingen" van de hersenbloeding zijn?

Ik weet bv. dat er door een hersenbeschadiging (door hersenbloeding, cva...) bepaalde "connecties" kunnen wegvallen.

Maar, en zeker bij jou omdat je nog relatief jong bent, dat er zich na verloop van tijd (door oefening ook) andere connecties vormen. Dus dat het weer goed komt.

Veel hersenoefeningen doen dus! Op internet zijn hele leuke sites om te oefenen!!!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé die Nieneke:sun:

Welkom terug Basia. Je ben nooit te oud om de draad weer op te pakken hoor, en inderdaad ga maar lekker even pitten en rustig even alles laten bezinken. En kom maar weer veel hier zodat we je kunnen steunen. Hier sta je niet alleen, en hier vechten we samen.

Slaap lekker.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Bollie,

wilde nog vragen hoe het was meegevallen om Puck mee te nemen.

Waren jullie met de bus/trein? Zat ie dan in een tas?

Maar je bent al weer weg zie ik net, vraag ik het later wel nog es.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn veel spullen die ik niet meeneem

naar mijn nieuwe huis.

Ik heb er een gezin die het absoluut niet

breed hebben héél erg blij meegemaakt.

Dat is dan toch weer een cadeautje,

zomaar midden op een doordeweekse dag.

Zij blij, ik blij.

Fijn gevoel is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...