lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 oooohhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Nee, ik ben blij dat ik elke dag fris en fruitig wakker word, maar mis toch de aansluiting soms, merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 bij mij was het juist kortsluiting vaak:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ja, ik heb het gelezen Jane, maar het lijkt me gewoon te mooi om waar te zijn. Maar het kan best zo zijn hoor. Het is toch van de gekke dat je tegenwooridg in je basisverzekering niet eens meer thiamine vergoed kan krijgen bij de apotheek, wat toch zo goed voor je lever is als je nog drinkt of gedronken hebt. Enfin het is heel goed dat die kliniek wel vergoed wordt. Zo'n aanpak had ik indertijd ook wel kunnen gebruiken. Alleen, wie zorgt er dan voor je kinders? Vrouwen hebben toch veel meer verantwoordelijkheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik bedoelde de schijn dat het zo gemakkelijker lijkt in Arfica Jane, niet dat het niet goed zou werken of minder zwaar zou zijn. Juist niet zelfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Haha, Chissy (Hinde? 'I go to sleep and imagine....') Nee je hebt gelijk, het is je man zijn zaak of hij ook stopt. Het is alleen soms heel leuk om samen iets moeilijks te doen. Soms gaat het goed, en soms merk je ineens dat er ondanks alles al de hele tijd iets scheef zat. Maar dat gaat mij niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Nee hoor Chrispy heel makkelijk. Een gat graven, rubber erin doen en dan vullen met water. Wat vijverplanten erin doen en dan doet de natuur het verder zelf wel. Goh jullie raden nooit wat. Er werd gebeld, ik doe de deur open en denk, wat een bekend gezicht. Is het iemand die ik regelmatig bij de D.A. zie. Heeft 7 vissies gekocht die hij in een metselkuip wilde doen. Maar ik heb achter nog een hele grote vijver staan. Die heb ik hun gegeven. Dan kunnen ze tenminste iets moois gaan maken, en ik ben hem kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Dank voor de link Hannah. Had ik dat maar eerder geweten, of waren ze er maar eerder geweest. Ik leef nog, maar mijn beste vriend F. is aan de alcohol gestorven. En elke dag mis ik hem nog. Was het er toen maar geweest, misschien... Maar ja, 'als'. Ik ga er even uit, avondeten maken. Simpel recept: aardappels koken met teentjes knof. Zodra gaar, prakken met boter, zeezout, tijm en rozemarijn. Gesneden ijsbergsla erdoor. Naar smaak kipfiletjes of braadworstjes erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 gewijzigd, sorry Vie, je vertelt over iets verdrietigs, en ik reageer op je recept... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ken je van die types die met zwiepend haar de bar verlaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik zag ze net voorbij komen :D Echt waar! Het stinkt Die kattebak.. En weet je hoe de kat plast hier??? Ik heb het net gezien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hallo Chrissie, Welkom terug. Je weet dat ik een minderaar ben, en elk weekend ben ik weer blij dat ik het goed doorgekomen ben. In mijn situatie is het heel lastig, maar als je de keus hebt: gewoon helemaal stoppen. 4 Dagen in de week drink ik niet en deze zijn veel gemakkelijker te overzien dan het weekend. Hoe dan ook: SUCCES! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Net gedaan akie De kat plast rechtopstaand!! Heb je dat ooit gezien? Moi pas. Echt rechtopstaand.. Wat een gek geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Bol, was ff in ZA, mooi daar:rose: maar lees je net pas ooit ooit staat er daar op het plein een heel mooi standbeeld voor onze Bolle:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ich bin wieder da, liebe leute! With a lot of loot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Eet smakelijk Vie! Ach, ik weet al lang dat ik een aantal relatie-irritaties heb proberen te verzuipen. Dus dan kun je wel uit tellen dat ik (ook als hij nog "gewoon" door rookt) genoeg heb om mee te dealen . Ken hem eigelijk alleen rokend, dus da's ingewikkeld genoeg. @Bolletje: dan klinkt het ineens zo makkelijk dat ik het zelfs zou moeten kunnen... zal het eens gaan uitzoeken verder. Inderdaad Akelie, dat stukje eraan lijkt mij ook wel heel relaxed, maar ik zou het spaans benauwd krijgen van de absolute verplichting het hele programma te MOETEN afmaken (op straffe van een boete van 9000 EURO?!?). En inderdaad, daarna terug thuis komen en die overgang.... pfff, lastig lijkt me. Jij bent zelf lekker een tijdje op vakantie geweest las ik? Zalig, en goed dat je het helemaal alleen op de bonnefooi aangedurfd hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik zoek nog een gat in de markt Een rechtopstaande kat zal het niet maken zekers? Heel fijn dat je terug bent Aakje Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Lystse, ik geloof inderdaad niet dat ik dat zou kunnen, zou er in ieder geval de hele week mee bezig zijn. Ik heb ooit (lang geleden) geprobeerd te minderen met roken: hopeloos! Nu nog langzaam aan het idee van nooit meer accepteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 @Gunn, hoe voel je je? Goeie datum heb je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Fleurtje: een kat die rechtop staand kan plassen??? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeIk zoek nog een gat in de markt Een rechtopstaande kat zal het niet maken zekers?BB; Hihihi. Maar t'is wel bijzonder.Ken je niet es een filmpje maken???Ik ben luiiiiiiii vandaag, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ist weer moeilijk Gunn. Het valt ook niet mee, zoveel is zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Eerste dag Gunn? Goed van je, en veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Gunn haalt de postings weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden