BamBam Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Mornink allemaal, alweer avonturen beleefd. RH, gevoeld of ik sleutel in mn zak had, ja en hop de deur dicht. Kom ik thuis; blijk ik de autosleutel in mn zak te hebben en niet de huissleutel:$ oohoooo. Wat nu. Lief niet thuis. het was pas 7.30. Nog een rondje gelopen en toch de buurvrouw wakker gebeld, die heeft ook een sleutel. Die lag nog lekker te slapen natuurlijk. Maar all's well, ends well, ze vond het geen enkel probleem. 'Daarom is het nou zo handig dat iemand een sleutel heeft van je huis', aldus buurvrouw. En sa ist. En net oars. Ik vind Nederland een fantastisch land om in te wonen. Belgiƫ is ook niet slecht, als goede tweede. Vrijheid van denken, van doen, van zijn. Goed geregeld. Vrijheid is ook verlost zijn van mijn obsessie om te drinken, die is weg. En dat vind ik een waarlijk Godsgeschenk. Heb een fijne dag vandaag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goeie morgen lieve mensen. Nou eerst een lekkere bak koffie en us ff trug lezen. Welkom terug lieve Akie. Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan meid. Je kan trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goedemorgen allen, waar is het zonnetje??? wil naar bevrijdingspop, maar vind het zo koud!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Lien een hele goeie morgen. Was jij dat nou die een Boxerpup gekocht heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 vandaag 2 maanden!!! super trots op mezelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Originally posted by: bolletjeLien een hele goeie morgen. Was jij dat nou die een Boxerpup gekocht heeft?quote> hi bol, ja dat ben ik, nog 6 weken en dan komt ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Voor BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 OkƩ Lien en volgende maand als ze komt ben je drie en een halve maand droog. Nou een mooier kado kun je niet krijgen, want dieren hebben regelmaat nodig en dat hebben ze niet als hun baasje veel drinkt. Knap hoor meis 2 mnd. droog. Ben heel benieuwd naar de foto's, want wat zijn het lieverds hƩ? We hadden er pas geleden een bij de D.A. Ook nog erg jong. Die is mee gegaan naar een vrijwilligster van ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Voor Fleurtje:D:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Zit erover te prakkezeren of ik een Vlaamse Leeuwtje op mn arm zal laten tatoeƫren. Wat denk je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 ja het is inderdaad een kadootje!!! ik vond dat ik het vverdient had!!! haha,nee hoor, in november hadden wij onze herder van 16 maanden terug moeten brengen naar de fokker, het ging niet goed met de kinderen, ze was erg aan het grommen naar vooral de kleinste (nu 4). Dat heeft mij veel verdriet gekost, en ben nu zo blij dat we weer een hondje krijgen!!! een echte 2de kans dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Nee joh! Een anker is veel cooler! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Haha, ben toch geen zeevrouw. Hihi. Maar goed, we sulle sien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Oke, aan die arbeit. Zonnetje schijnt hier, wel fris. Maar droog. Leuk voor alle festival-gangers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik ben voor draken! Spaar voor een grote...die wil ik half op mijn rug en zij Om af te sluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ja Lien, dat is altijd een groot risico als je een dier neemt. Hoe is die van karakter. Ja en duitse herders staan er om bekend dat het bijters zijn. Maar heeft zeker te maken met hoe hij al in het nest was. Doggen staan er om bekend dat het echte lobussen zijn. Heel lief voor kinderen en blijven erg speels. Nee je hebt een goeie keuze gemaakt hoor. Kan me voorstellen dat je er echt naar toe leeft om hem of haar in huis te hebben. Heerlijk voor je, ik zit hier mee te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 das lief!!! thanks, leven wordt steeds leuker en dat komt toch door het nuchter zijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Zeker weten Lien. Zo Bol gaat eens aan het werk. Waar blijft nou die regen? Heb me er op voorbereid om niet in de tuin te gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Lien, supertop ! Vannacht heb ik als een blok geslapen. Ik was moe van alles wat ik nog moest regelen. Door al het geregel heb ik geen eens tijd om aan alcohol te denken. Hoewel het geregeld wel door de mind heen blijft schieten. Zo meteen ga ik echt inpakken. Ik merk dat ik 'altijd druk' ben in mijn hoofd en moeilijk fysieke rust kan vinden. Ik ben echt zo stijf als een plank als ik wakker wordt 's morgens. Mijn tandvlees bloedt niet meer bij het poetsen. Poetsen wordt nu zelfs leuk omdat ik echt kan zien en voelen dat het tandvlees geneest. Super voel ik mij fysiek niet bepaald. Nou... misschien dat ik vanmiddag nog een berichtje op deze draad zet en dan is het mijn bedoeling over te gaan naar mijn Zuid Afrika draad. Allemaal een droge dag toegewenst. Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 @gestopt, hoelang ga je? ik vind het super stoer van je. ik ga je zeker lezen op je ZA draadje, wanneer ga eje precies weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goeiemorgen mensen. Treesje wat een akelig verhaal. En je zult het ongetwijfeld zelf al wel hebben bedacht, maar meis je kunt het echt beter aan zonder drank, geen achterdeuertjes mee, niks in huis; je man kan je echt steunen door zelf ook solidair te zijn, tot jij het alleen kan en ]\er weer rust is in het gezin. Jouw problemen werken door op je zoons en andersom ook, jullie houden elkaar gevangen zo en iedereen leeft in zijn eigen hel. Zonder schuld dus te leggen, maar deze cirkel MOET doorbroken worden, echt. Zoek professionele hulp. Ik weet helaas waarover ik schrijf, heb vreselijke toestanden met mijn zoon gehad en dronk destijds ook. Wat had het anders kunnen gaan als ik destijds sterker had kunnen zijn, mijn problemen onder ogen had kunnen en durven zien en hulp had gehad. Het is een eenzame weg als moeder van probleempubers. En ook voor de pubers zelf dus. Voor vaders ook natuurlijk, maar weer anders. Veel sterkte en ga in de actie!!! Er is enkel en alleen winst te behalen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 lien super van je dat je 2 maand droog staat. gestopt succes. ontzettend gaaf dat jij die stapt durft te zetten. ik ga je zeker volgen op de za draad. goeie reis en hopelijk geniet je er ook van. trees zet 'm op. en met een helder verstand kun je echt de dingen beter aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goeie morgen Jane Treesje en Sofie. Ja Treesje misschien was het wel zelfmedelijden, want je was uitgeput en moest drank. We zijn zo gewend om te drinken als we spanningen voelen. Het is het eerste waar we naar grijpen. We moeten leren omgaan met spanningen en accepteren dat die er zijn op dat moment. Rot is dat je nu met een paar rotgevoelens zit. De spanningen van gisteren en de kater van het drinken. En natuurlijk blijven we je steunen maar probeer de volgende keer hier te komen i.p.v. te gaan drinken. Hoe vaak lees je hier niet dat mensen als ze ergens mee zitten het op het forum gooien. Ze zijn het dan kwijt en hebben vaak geen trek meer. Probeeer het eens meis. Dat is al een hele grote overwinning en daar moet je het van hebben. Sterkte voor vandaag. Ik zal weer eens het draadje naar boven halen over wat mensen aan neg. gevoelens hebben na het drinken. Dan kunnen ze altijd terug kijken op hoe het was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 :rose:mogge all fijne dag ga aan de cardio waar is die zomer nu?? gedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Treesje heb het draadje naar boven gehaald, heb je daar wel eens op gekeken? Staat bij thema's rondom alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden