Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 fijn suiker... dat praten komt misschien nog wel.. ik bedoel, daar begin je na 1 jaar ook niet meteen over he?..lijkt mij?
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Misschien wisten jullie er beiden geen raad mee Suikertje, maar hij was er mooi wel voor je dus de 1e stap is weer gezet, zolang er contact is is er beweging en jij kunt hem helpen jij weet al hoe het zit met jou en vond het leuk hem te spreken dit kun jij Suiker:present:
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Dank jullie voor jullie woorden. Ga nu tijd met droppie lopen, even alles van me af zetten. Kom hier later wel weer. Nogmaals dank
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Suiker, een positieve wending in de situatie zou ik zo zeggen. Mooi dat je vader je heeft opgezocht. Daar kan nog iets goeds uit voortkomen. Ik gun het je echt van harte.
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 ps..wijfie. even "de pil" halen bij de DA.ben je er met 2 dagen vanaf. 1x per maand een pilletje en het komt goed...doe ik hier ook ( ook al staat er wekelijks)
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Wijfie, en hij heeft dat huis geweigerd?? Het wordt echt tijd dat je maatregelen neemt. Dat kan zo toch niet? Als je je zoon wil helpen, moet je hem niet langer de hand boven het hoofd houden.
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Hou je poot stijf Wijffie, snap dat het soms moeilijk is als moeder. Ik wilde dat ik in een situatie was om huis te weigeren, maar dat terzijde. Sterkte Wijffie
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: ShahireMaar samen is wel gezelliger Jaap quote> sjjjt, straks komen er nog rara praatjes vanEn geen verkeerd woord over mijn shoe's!! Mijn nieuwe Jip en Janneke zijn me onderhand zeer dierbaar geworden.quote> De kleur is goed, geen betere kleur dan zwart.quote>
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Mijn crocs zijn blauw met witte vlekken. Geen rare gedachten hierbij mensen. Zo heb ik ze gekocht en ik zweer erbij
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Sofie, moedige keus om te gaan verhuizen. Soms is dat het beste. Als er eenmaal ergernis is ga je soms ook aan dingen ergeren waar je normaal gesproken niet eens naar omkijkt. Ik hoop dat de keus alleen je al oplucht.
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: SuikertjeMijn crocs zijn blauw met witte vlekken. Geen rare gedachten hierbij mensen. Zo heb ik ze gekocht en ik zweer erbijquote> *proest*
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 ja en teglijk is mijn humeur gekelderd... heb bijna al het eten klaar, word ik net gebeld... zit op verjaardag, eet hier.... zucht... (ik ben weg)
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Dat vind ik nou vervelend voor je Lenie. Jij die zo lekker kookt.
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Goede avond, ja dat is idd heel erg vervelend Lenie... Alles 1X klaar maken en ze het zelf laten opwarmen als ze willen eten misschien??? Wij hebben frietjes vandaag. Zelfgemaakte.
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Wie woont het dichtsbij, ik kom eraan!!
Gunn Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Oh, er wordt over eten gepraat... M'n maag kan 't nu even niet verdragen. 'k zit aan een geprakte banaan met sinaasappelsap. 't is nog net geen sonde-voeding.
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Gunn eet je nu alleen nog maar fruit? Dat is toch niet goed joh
bolletje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 (Zucht) Wijfie hoelang blijf je nog zo praten over je zoon meid. Jij zal er iets aan moeten doen hoor, niet hij. Ik hoor al zooooooooooooo lang het zelfde verhaal en er veranderd niets maar dan ook helemaal niets. Hier wordt van alles aangegeven. Jij zal stappen moeten ondernemen en zolang dat niet gebeurd, blijft de situatie hetzelfde. Ga nu eindelijk eens echt aan de slag.
Gunn Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: SuikertjeGunn eet je nu alleen nog maar fruit? Dat is toch niet goed johquote> 'k gaf al eerder aan dat 'k d'eerste dagen op fruit ga leven. Maar 'k heb ook broccoli in huis en 't is de planning dat 'k die morgen ga klaarmaken met wat rijst en een sausje. Als 'k meteen copieus zou gaan tafelen dan... Ja, dan laten de gevolgen zich raden. Langzaam opbouwen.
tuvalu1958 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Zomaar even een berichtje van mij. Het gaat goed, op drie glazen wijn op 27 maart na, ben ik al vanaf 22 februari droog. Ik merk dat het iets makkelijker is geworden, maar ik blijf alert. Dochter is met zoontje bij ons ingetrokken, haar man is met verdubbelde energie naar werk en onderdak aan het zoeken. Dit alles zorgt wel voor spanning bij me, mijn man is erg op zijn privacy gesteld. Maar ja, 'niemand laat zijn eigen kind alleen', en dat snapt hij ook wel hoor. Het is ook schattig om met mijn kleinzoontje te tuttelen! Ik ben erg blij dat ik er nog ben, dat ik de drank kan laten staan, want anders was dit niet mogelijk geweest. Het idee dat mijn zelfmoordpoging op 21 februari jl. zomaar gelukt had kunnen zijn, bezorgt me nu de rillingen.... Ik lees iedere dag hier, en het helpt. Recht zo die gaat! Voor iedereen hier een !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden