fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: fleurtjeLenie...you animal of loooooove!!quote> Yeps.. quote> Wel vertel...Is ie knap? Heeft ie een sixpak? Of is ie een zij? :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Emma, hoe beeldend beschreven. Voor mij had het drinken toch een heel ander doel en een andere uitwerking. Ik deed helemaal niets meer, dat was ook de opzet. Weg van de wereld, niks geen hh klusjes of aardappels schillen. Out wilde ik en zo snel mogelijk. En laat ik van geluk spreken dat ik daar geen liters voor nodig had. De meeste hier schrijven juist energie te krijgen van drinken, bij was is het precies anders om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 nee hij is geen zij...en ja hij mag er wel zijn ( vind ik..haha) zo grijs als een postduif met z'n 43... heerlijk. sja Fleur..als je FB heb kan ik 'm je laten zien...haha ik zet het alleen nog niet publiekelijk neer op FB want het is nog te pril. sorry voor de mensen die vinden dat ik er te enthousiast doorheen dender..ben zo weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 juist fijn ook om te lezen Lenie delen is delen:D hebben wij ook wat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Lenie, het is je van harte gegund. Doe het rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 net zo rustig an als je wilt zou Hadd zeggen Tina:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Grijs is best sexy!! Klinkt lekker Gabs Moet ervandoor...oeps...vlug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 @ Tina... dat had ik dus weer niet... ik deed eerst wat ik moest doen...zorgen dat alles netjes was en het eten voor bereid etc..en toen begon ik te tanken. er stond altijd eten op tafel etc. s'avonds zag ik de wereld voor een doedelzak aan en deed ook echt niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hoi, mijn bezoek is weer weg. Ff schrikken Als je vader plots voor de deur staat als je hem een jaar niet hebt gezien. Hij weet dat relatie uit is vanwege drank. Rept hij met geen woord over, vreemd allemaal. Maar was wel leuk om hem weer te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 fijn suiker... dat praten komt misschien nog wel.. ik bedoel, daar begin je na 1 jaar ook niet meteen over he?..lijkt mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Misschien wisten jullie er beiden geen raad mee Suikertje, maar hij was er mooi wel voor je dus de 1e stap is weer gezet, zolang er contact is is er beweging en jij kunt hem helpen jij weet al hoe het zit met jou en vond het leuk hem te spreken dit kun jij Suiker:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Dank jullie voor jullie woorden. Ga nu tijd met droppie lopen, even alles van me af zetten. Kom hier later wel weer. Nogmaals dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Suiker, een positieve wending in de situatie zou ik zo zeggen. Mooi dat je vader je heeft opgezocht. Daar kan nog iets goeds uit voortkomen. Ik gun het je echt van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Wijfie, succes straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 succes wijfie... poot stijf!!! XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 ps..wijfie. even "de pil" halen bij de DA.ben je er met 2 dagen vanaf. 1x per maand een pilletje en het komt goed...doe ik hier ook ( ook al staat er wekelijks) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Wijfie, en hij heeft dat huis geweigerd?? Het wordt echt tijd dat je maatregelen neemt. Dat kan zo toch niet? Als je je zoon wil helpen, moet je hem niet langer de hand boven het hoofd houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hou je poot stijf Wijffie, snap dat het soms moeilijk is als moeder. Ik wilde dat ik in een situatie was om huis te weigeren, maar dat terzijde. Sterkte Wijffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: ShahireMaar samen is wel gezelliger Jaap quote> sjjjt, straks komen er nog rara praatjes vanEn geen verkeerd woord over mijn shoe's!! Mijn nieuwe Jip en Janneke zijn me onderhand zeer dierbaar geworden.quote> De kleur is goed, geen betere kleur dan zwart.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Mijn crocs zijn blauw met witte vlekken. Geen rare gedachten hierbij mensen. Zo heb ik ze gekocht en ik zweer erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Sofie, moedige keus om te gaan verhuizen. Soms is dat het beste. Als er eenmaal ergernis is ga je soms ook aan dingen ergeren waar je normaal gesproken niet eens naar omkijkt. Ik hoop dat de keus alleen je al oplucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: SuikertjeMijn crocs zijn blauw met witte vlekken. Geen rare gedachten hierbij mensen. Zo heb ik ze gekocht en ik zweer erbijquote> *proest* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Die rare praatjes gingen niet over de crocs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Sorry voor wat, omdat je moet lachen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden