Gunn Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Prima, Dinah. 'k drink sloten thee om de trek te bedwingen, dat wel. Zojuist de ultieme detox groente gegeten; Broccoli! Hartstikke lekker. Zodadelijk nog ff een boodschap doen. Lidl heeft de Franse week als thema met oa een linzengerecht uit blik. Perfect om m'n Food Storage mee aan te vullen. Dat spul is goed tot medio 2015. Goede investering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Héhé ben de hele middag bezig geweest met de foto's van mijn vissies. En een hoop dingen op[geruimd op de pc. Zal dadelijk als dat lukt eens wat op het dierendraadje zetten als proef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Akelei: 'He Gunn, is broccoli echt zo gezond als ze zeggen?' Volgens Dr. Ivan Wolffers (Arts) mag je broccoli elke dag eten. Vanaf 0.59 min. Deze is ook wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Goede avond, ik heb mezelf een huistaak opgelegd. Ik ga iets schrijven voor iemand. Iemand die misschien wel een antwoord op mijn vragen weet, "simpele" vragen hoor, opvoedkundig eerder. maar waar ik wel mee zit. En door iets anders op te schrijven kwam het in me op dat ik het misschien wel es volledig moet opschrijven en aan die persoon moet sturen. Persoon die me iet of wat kent maar niet genoeg om "vooroordelen " te hebben. Dus dat ga ik tegen morgen mar es doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hoi Akelei. Ook weer in het dorp. Het was leuk begrijp ik. Je weet tropenjaren tellen dubbel hè. Ga goed. Je kan nu lekker afkoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hé Akkie ja dat zal wel. Nee maar die foto's zijn zo mooi joh. Ik ga nu ff zo'n toestel bestellen, dan heb ik hem overmorgen in huis. Tegenwoordig kan je niet meer zonder die dingen. Zeker niet als de vissen ze op marktplaats wilt zetten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hee Akemanda mijn afwas is idd klaar nu hoe wist jij dat? en mijn sauna is heet dus lekker zweten nu:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 heb jij zulke knappe guppen Bol dat ze dat zelf kunnen? wow die maken je millionaire jonkfrauwe Bol van koi tot karperen aangenaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Goedenavond luitjes, wat lees ik allemaal? inzamelingsactie, halve wenkbrauwen, bruiloften, slippendraagsters, opvoedkundige vragen, een compliment aan Kate (helemaal mee eens) . Bijholteontsteking, eiwitten en koolhydraten en dat broccolie gezond is wist ik al. Maar dan zonder bergen kaas erover dat zorgt weer voor teveel vetten. Oh ja, en Fleur niet te vergeten en Jopie, gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee héél verschillende dingen. Ik leer er zo langzaam aan mee leven, ook om wat milder naar mezelf te zijn. Tot het uiterste gaan heb ik afgeleerd of, ik ben het aan het afleren. Kost moeite, soms héél veel moeite, toch blijf ik oefenen. Als ik het maar weet, daar gaat het om. Zo dat was het even, drukke dag gehad, tandartsbezoek, paar keer naar het huis op en neer. Bij mijn vader geweest, bloemetje gebracht en voor mezelf ook maar meteen een boeket meegenomen. Zo en nu is het voor vandaag op de plaats rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 En toen kwam ik hier terecht, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Wahahahahahoehoehihihihi Jane toch. Nou ze maken me niet rijk hoor maar ik vind ze zelf wel erg mooi. Voor het geld dat ik er mee verdien wil ik een hoop planten voor de vijver gaan kopen omdat het water daardoor erg verbetert, en ik wil het beste voer gaan kopen. Mijn vissen moeten maar werken voor de kost. Als er veel eitjes worden gelegd, krijgen ze goed voer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hoe is het nu met je pa Tinus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Burb! Amai ik zit vol. Hey akie, ga je echt naar een diëtiste? Zoja hoor ik graag je ervaring ermee. Een collega (mannelijke) van me is er ook nen keer naartoe geweest en die kreeg een heleboel weetjes mee. Voor sommige niet nieuw maar ik wist bijvoorbeeld niet dat je zo veel ketchup mocht nemen als je wou. Mayo daarintegen..niet zo goed. Soorten beleg etc.. Moet ik zelf misschien gewoon eens doen want de kilo's zijn er aan gevlogen Coco, nen pompbak = amai kan ik ff niet op het woord komen seg..euhmmm...daar waar je den afwas in doet hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ik heb zin om mee te babbelen maar eigenlijk heb ik niks te melden. Zielig he? Of gewoon idioot. Gelijk heb ik altijd, het krijgen doe ik zelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Akelei, ja, tandarts is helemaal klaar en ik ben reuze tevreden. Bol, mijn vader, hij wordt minder, vooral mobiel gaat het snel achteruit. Maar het is een lieverd en ik hoop dat hij nog een tijdje mag blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Gootsteen Fleur? (ik ben me aan het concentreren op mijn tekst he in persant) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Inderdaad Tina Groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Het is niet omdat je gelijk krijgt dat je ook gelijk hebt. En het is niet omdat je gelijk hebt dat je gelijk krijgt. Beauty is in the eye of the beholder. Voor de waarheid geldt waarschijnlijk hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Nou Jen dan geef ik je nu gelijk, je bent erug Sielug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Joepie, ik krijg gelijk! Mijn dag is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Mooie vissen trouwens, bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: fleurtjeMaar ik persoonlijk zou mezelf erop kunnen betrappen dat ik net iets laat maar omdat ik het lef niet heb om van me af te bijten en dat me gewoon goed uitkomt. quote> misschien wel precies wat ik bedoelwat zou daar tegen zijnals je er daarna maar vrede mee hebtTotaal niets Joops. Van het moment dat je er vrede mee hebt is het ook de juiste beslissing denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeGootsteen Fleur?(ik ben me aan het concentreren op mijn tekst he in persant)quote> Nagel op de kop!! Soms kom ik dus echt niet op die woorden hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ik lees net een mooie tekst, kan ik vandaag wel gebruiken. Laat een slechte dag je niet het gevoel geven dat je een slecht leven hebt. Goedenavond trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Elaba, dag lieve Ollanders en Belgjes Zit hier een beetje te babysitten (afin, ze is 13 jaar), maar kom. Cavakes hierre ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Originally posted by: jane4jonkfrauwe Bol van koi tot karperenaangenaam - Jane, wat ben jij een gekke ui! Hoe verzin je het.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden