neeltje58 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 vlaams meisje weet niet hoe dat moet hoor kun je het misschien in belgie krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Hallo Neeltje, Ik ben ook een digibeet, dus ik kan je er niet mee helpen. Hoe gaat het verder met je? Red je het een beetje? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 hoi... zit mezelf wat in de weg..bleehhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Zo, pasta met kip gegeten, was lekker. Nu aan het werk. Coco, ik ben dus niet de enige die delicate onderwerpen in mails probeert aan te kaarten? Vroeger had ik het wel eens voor dat ik nachtelijke mails stuurde die geschreven waren met te weinig bloed in mijn alcohol, en dan de spijt achteraf. Nu ben ik dan ook supervoorzichtig. In ieder geval heeft mijn mail al een zeer goed en verhelderend telefoongesprek opgeleverd, dus ik ben tevreden. Fijne en droge avond voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Hi Lytse. Kleine moeite hoor! Het is goed als je ook aan anderen denkt, dus als ik je bij het dagpact zet...... Met mijn bijholteontsteking gaat het redelijk. Nog niet over maar geen koorts meer. Nu uitzieken en extra pietvanmientjes slikken. Hoe is het met jou? Zag dat je een drukke dag had gehad. Fijn als het allemaal lukt he? Hopelijk gaat het een beetje met de pijn? Goedenavond trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 What's up Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Neeltje normaal kan je die bij elke drogist vinden denk ik. Anders hier es kijken? http://www.jouwonlinedrogist.n...ess-moments-spray.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goh kanjers het is hier een beetje noodweer zeg. Het onweert en regent echt heel hard. Maar erg mooi, al die actie in de natuur. Ik houd daar wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Hier is het nog steeds erg laf ( is dat correct Nederlands? Zwoel dus). Ik verwacht ook noodweer eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ja laf idd Jen!! En hier (De Kempen) is het net begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ja, het noodweer schijn naar het noordoosten op te trekken. We wachten maar af. Hier ook nog broeierig en warm! @ Madelief: gisteren had ik een hele goede dag; vandaag niet. Morgen gaat het vast weer beter. @ Lenie: niet gek dat je je draai niet kan vinden na de breuk met ex-bijna-vriend. Toch een kater, al is het dan van de andere soort. Wie weet waar je voor gespaard bent gebleven! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 O dan krijgen wij nog meer Nien. Jen vind jij dit weer ook zo zaaaalig of zeg je nee hoor ik vind er niets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ach ja Lenie, ik was het even vergeten, sorry. Mijn eigen leven is een beetje emotionele chaos momenteel, vandaar wellicht. Zo spijtig voor je... Sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Bolletje, hoi! Ik heb het nog niet ontvangen helaas. Nog even afwachten maar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Als ik binnen kan blijven wel bolletje, maar ik moet zo meteen de deur uit om bij een vriend aan mijn paper verder te werken... Te voet want vriend is met de auto weg. Dat vind ik dus wat minder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Nu even Bloedverwanten kijken... vind ik leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 hoi lytse gaat nog steeds goed hoor zaterdag ben ik 5 weken ben nogal actief doe allemaal dingen die ik lang uitgesteld heb en toer weer volop met de auto overal naar toe heb alleen een paar vervelende dingen zoals niet meer naar de wc kunnen zit echt verstopt terwijl ik heel gezond eet met wijn ging dat prima maar ja weet niet goed wat ik er mee aan moet kan toch niet steeds laxeer slikken he aan vlaams meisje in de apotheek hebben ze alleen de tabletten aan lytse ben ook op zoek naar valdispert stressmoment spray iemand op het forum zei dat dat erg goed was maar ik weet niet meer wie nou doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Lief!! Bollie, ik vind dat ook altijd wel wat hebben dat natuur geweld. Maar wat vind de Puck daarvan? Mijn Spaanse woefster vind het ma niks iag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 @ Jen: sterkte en ik hoop dat je tussen de druppels door kunt rennen. @ Neeltje: wat je kunt doen is tarwezemelen en gemalen lijnzaad door yoghurt, appelmoes of wat dan ook doen. Het is wel belangrijk dat je daarbij voldoende vocht binnen krijgt, tenminste 1,5 à 2 liter (is incl. bouillon, koffie en thee e.d.). Verder voldoende bewegen. Natuurlijk zijn volkorenbrood, groenten en fruit ook heel belangrijk. Het is vervelend, maar m.i. een gevolg van de hele interne huishouding die verstoord raakt door onze manier van leven. Succes en bedenk dat dit tijdelijk is! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik ga nog even bankhangen. Tot later maar weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeMijn Spaanse woefster vind het ma niks iag!!quote> Amai...ik las mijn Spaanse voefster :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Remmo terug in het land?! Waar zat je dan? Denk dat ik een stukje heb gemist.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Voortaan beter lezen Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 I know Rosa...alleen waar is dat stukske ergens hé Nu ja, als em lekker warm heeft gezeten kan het alleen maar goed zijn. Kon ik maar al op reis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 owwww dat was waarschijnlijk een reactie op mijn vorige reactie (VM)? Ben weer niet helemaal mee . Oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden